Anpusten anyone?

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Noen som blir lett anpustne her? Trenger ikke å gjøre mer enn å reise meg opp fra liggende til sittende før jeg må pese litt. Snåle greier.

Jeg er allerede en person som puster litt tungt, men nå har jeg plutselig blitt andpusten av småting. Alt fra å reise meg opp til å gå til butikken som er 10 m unna.

Tja... Det jeg kjenner er at jeg noen ganger dobbelpuster innover... Ikke hatt noe sånt før, så regner med at det er pga. Graviditeten:)

Ja, jeg klarer ikke reise meg og gå til badet uten å puste og pese

Jada... Andpusten her også!!
I alle dager:mad:

Ikke merket noe til det enda! :)

Noen som blir lett anpustne her? Trenger ikke å gjøre mer enn å reise meg opp fra liggende til sittende før jeg må pese litt. Snåle greier.

Anpusten er bare for ordet! Kjempe flaut på jobben :P jeg er jo pesen som en sliten hest når jeg går opp trappene på jobb :P

Ikke fult anpusten, men høyere puls bare av å gå opp trappa:-) kjekt når doen er i 2.etg og man er en hyppig do gåer:-P

Bra det ikke bare er meg! Blir andpusten bare av å gå opp å ned trappa er par ganger:p

Merker ikke så mye forskjell i rolig gange på flatmark, men det har blitt mer utfordrende å ta trappen flere etasjer på jobb og det å trene.

Ja, har pulsklokke og en av de tingene som var et symptom før positiv test var økt hvilepuls og påfølgende økt puls når jeg da er i aktivitet. Gikk opp en bakke i går og det kjentes ut som jeg drev med hardtrening.

Back
Topp