Anorektigbulemi - og anorektigere

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Noen som har hatt dette? Eller kjenner noen? Hvordan ble dere friske? Har en venninne som har denne sykdommen, og hun vil gjerne blir frisk.. i alle fall 70% av henne vil.. men hun har ikke lyst til å bli lagt inn på Modum under tvang.. Så jeg lovet å høre med jentene her inne om noen hadde hatt dette og blitt frisk[:)]

Send meg gjerne en PM om du ikke ønsker å fortelle her..

mamma har hatt igjennom hele oppveksten min.Hun fikk ultimatum av sykehuset og klarte det hjemme av seg selv heldigvis.Hadde det fra 17år-25 år.

min mamma hadde dette fra jeg ble født.. hun hadde i perioder stor matlyst og i perioder spiste hun ikke... eller så hadde hun kurer hvor hun bare drakk kaffe eller spiste appelsing... hun ble aldrig frisk... ville vel kansje ikke heller....hun døde 45 år gammel av legionella noe hun sikkert ikke hadde gjort hvis kroppen hennes ikke hadde vert så sliten[:(]

ORIGINAL: nordlands pia

min mamma hadde dette fra jeg ble født.. hun hadde i perioder stor matlyst og i perioder spiste hun ikke... eller så hadde hun kurer hvor hun bare drakk kaffe eller spiste appelsing... hun ble aldrig frisk... ville vel kansje ikke heller....hun døde 45 år gammel av legionella noe hun sikkert ikke hadde gjort hvis kroppen hennes ikke hadde vert så sliten[:(]

Uff så trist[:(][:(]

Det er det vet du.. kroppen må jo bli sliten.. kroppen har jo til slutt ingenting å tære på.. og det er det jeg sier til venninnen min.. til slutt så orker ikke hjertet hennes lengre.. Og hun har en datter på bare 20 mnd.. så håper hun snart kan få en frisk tankegang så hun kan begynne å spise igjen...

Hun spiser kun 1/2 knekkebrød til frokost.. og det er det eneste hun holder på i løpet av dagen.. De andre måltidene kaster hun opp igjen.. så kun et 1/2 knekkebrød som kroppen får beholde..

Er så trist og vanskelig for oss som står utenfor å se på dette.. vi kan jo ikke gjøre noe.. er jo hun selv som må ville.

Back
Topp