Anonymforum ikke anonymt likevel?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Jeg ser på gjest/anonym nå at hvis den anonyme blir quotet, så står nicket i quoten...
Det er vel ikke helt riktig?
Da er man jo ikke anonym likevel
 
Jeg ser på gjest/anonym nå at hvis den anonyme blir quotet, så står nicket i quoten...
Det er vel ikke helt riktig?
Da er man jo ikke anonym likevel
Det hørtes litt rart ut. Man må jo være utlogget for å skrive anonymt på forumet.

Sikker på det ikke er det anonyme kallenavnet du ser? Og tror det er ett vanlig nick?

Eventuelt gi meg link til den aktuelle tråden er du snill
 
Det hørtes litt rart ut. Man må jo være utlogget for å skrive anonymt på forumet.

Sikker på det ikke er det anonyme kallenavnet du ser? Og tror det er ett vanlig nick?

Eventuelt gi meg link til den aktuelle tråden er du snill
Jeg har nå testet i nettleser også, og jeg ser at det er annerledes.

I tapatalk som jeg bruker står det ikke noe nick, men en grønn boks med to bokstaver i. Husker ikke hvilke i farta. Men i quoten av den anonyme står det et nick. Som jeg mener jeg har sett rundt om på forumet før.

I nettleser ser jeg at alle nick står i grønt, men den anonyme står i svart, og det er nicket jeg ser quotet i tapatalk. Mulig det er et kallenavn siden det står i svart. Står også guest under.

Men siden flere brukere leser på forumet gjennom flere plattformer tenkte jeg det var greit å finne ut av det hvis flere oppdager det [emoji4]

Her er iallfall linken til tråden https://forum.babyverden.no/threads/psykopatiske-trekk.1948230/#post-24860828
 
Back
Topp