Anonyme sjokoholikere

*BalleFlass*

Elsker forumet
Hei jeg heter ***** og jeg er sjokoholiker.....

Dagen min består av konstant sjokoladespising... jeg spiser ikke mat, emn sjokolade..... tror jeg bør skaffe meg hjelp[:(]

Det første du bør gjøre er å spise mat. Selv om du ikke har lyst på det. Da blir søtsuget mindre.
Paprika hjelper også mot søtsug.
Og Krom.

Lykke til![:)]

Jeg synes det er fælt jeg....noen ganger er det ikke godt en gang jeg bare MÅ ha det....[:(]

hører egentlig hjemme her jeg også...
men går på reductil nå, og den fjerner helt søtbehovet for meg!!

hei jeg heter..... og jeg spiste sjokolade til frokost i dag![:)]
foretrekker sjokolade til frokost[:D][:)]

ORIGINAL: Misin

Kan melde meg inn i denne klubben jeg også!

Gutten min på 2 år og 9 mnd prøvde å si "godt med sjokolade", men klarte det ikke. Sjokolade heter nå gottelade. Syns det egentlig er et mer passende navn. Var forresten krise her i går kveld. Var ikke med sjokolade i kjølskapet. 

Melder meg inn.. Dessverre er nyttårsforsettet mitt å slanke seg[8D] Skal klare det!!!

ORIGINAL: Linntendo!

Jeg spiser minst en 200 g sjokolade hver dag! Dropper også maten, for sjokolade! 

samme her!!!!! MINST!!![:(][:'(]

Jeg melder meg inn[&o]

Trener som en gal annenhver dag for å "gjøre det godt igjen" for sjokoladen jeg spiser nesten hver dag.....[:-]

Det værste er at det hjelper ikke å spise vanlig mat, for jeg kan fint på lyst på sjokolade selv om jeg er stappmett![:-]

(Håper dette går over etter fødsel)

her må jeg å melde meg inn..

Var jo såå flink å ikkje spise godt å sjokolade , meen nå i jula har det sklidd helt ut.. huff få vel fortsett slanke kuren over jul

Sjokoholiker her også... sitter og spiser Stratos nå, i stede for mat[>:]

Back
Topp