Annonsering av graviditeten

Bkno8626922

Første møte med forumet
Vi har lyst til å annonsere til slekt og venner at en liten er på vei, men har lyst å bruke litt humor uten å si ting rett frem. Har sett noen morsomme meldinger på Facebook, men vi vil rette dem personlig til slekt og venner. Hvordan vil du formidle nyheten på en morsom måte??

Har lille en storesøster/bror? Isåfall kan man bruke klær ned tekst. Send bilde til de på tlf til hver enkelt med en bolle i steke ovnen? :) så en genial på Facebook: du har en "mamma" cola flaske, og en "pappa" cola flaske. Setter de ved siden av hverandre, og har en liten cola flaske foran. Enten mini cola, eller halvliter :) best med sånn knøtt liten, ta bilde og send til de ;) søker litt rundt på nett! Finnes mange morsomme måter å fortelle det på :D

Vet at den er litt stygg, men jeg lo så fælt når jeg så dette bildet :P

Vedlegg

• 67449.jpg
    67449.jpg
    49,6 KB · Visninger: 189
Vi ga en t-skjorte til besteforeldrene der det sto bestefar og bestemor på. Var første barnebarnet, så de tok den :)

Har lille en storesøster/bror? Isåfall kan man bruke klær ned tekst. Send bilde til de på tlf til hver enkelt med en bolle i steke ovnen? :) så en genial på Facebook: du har en "mamma" cola flaske, og en "pappa" cola flaske. Setter de ved siden av hverandre, og har en liten cola flaske foran. Enten mini cola, eller halvliter :) best med sånn knøtt liten, ta bilde og send til de ;) søker litt rundt på nett! Finnes mange morsomme måter å fortelle det på :D
Disse to har jeg sett før og synes de er kjempesøte :)

Vi skrev det på en kake, og neste gang skal vi ha det på en t-skjorte eller genser til vesla.

Jeg så ei som hadde rammet inn 3 bilder som henne og familien holdt foran magen, mens noen fotograferte. Da hadde barnet en burger i magen, pappan snacks og øl, og moren ett bilde fra tidlig ultralyd. De sto side om side med hverandre mens bildet ble tatt. Superstilig mener jeg :p

Et ekstra par med sko

Til kommende besteforeldre og tanter/onkler kjøpte vi små babyting og pakket inn, sammen med et kort som det stod: "håper du kan passe på dette til jeg trenger det i februar":)

Hva med å invitere alle på middag for å så bare servere miniatyr ting. Babymais, babygulrøtter ol. Og servere gjerne med små talerkner, kniv og gaffel for barn, sett frem smekker i stedet for servietter osv :P

Hva med å invitere alle på middag for å så bare servere miniatyr ting. Babymais, babygulrøtter ol. Og servere gjerne med små talerkner, kniv og gaffel for barn, sett frem smekker i stedet for servietter osv :p
Haha, så morsomt! :)

Da vi uventet ble gravid med nummer to fikk vår nummer 1 body hvor det stod: Jeg skal bli storebror

Ba pappaen min ta av han genseren mens vi satt rundt bordet. Stor ståhei

Vet at den er litt stygg, men jeg lo så fælt når jeg så dette bildet :p

Hahaha, elsket denne, men tror svigermor og hans bestemødre hadde fått litt sjokk. ;)

Jeg sa det personlig til alle de nærmeste i familien og vennene våre først :)
Etter vi hadde vært på oul i uke 18 og fikk se at alt var greit med lille i magen, la jeg ut dette bildet på facebook av den kommende storebroren :)

10688296_10152293369482201_4701257275966639691_o.jpg

Mange ulike tips her, noen bedre enn andre. Har barn fra før på begge sider, men utfordringen er at de fleste av våre slektninger bor langt unna. Derfor vi tenker på å fortelle det på en spesiell måte pr bilde, mail, mld sms eller lignende. Beste tipset så langt er å lage en mld med "Stilling ledig - barnevakt, med dato for nedkomst."

Back
Topp