Annonsering av graviditeten - kreative forslag!

Hageblomsten

Forelsket i forumet
Jeg elsker å overraske eller bli overrasket! Med førstemann annonserte vi graviditeten under hva vi sa var en innflytningsfest. Tok bilde idet jeg sa at jeg var gravid, og fikk et par skikkelig blinkskudd med tanke på ansiktsuttrykk :p

Har dere planlagt en kreativ måte å fortelle om svangerskapet på? Hvordan tenker dere å si det til foreldre? Hvordan tenker dere å si det til storesøsken? Og ikke minst, når?
 
Vi har kjøpt en body det står "Jeg skal bli storesøster" på, og den skal frøkna få ha på seg når vi annonserer til besteforeldrene. Mine foreldre får vite i helga, mens hans foreldre får vite 1,5 uke etterpå. Deretter får oldeforeldre beskjed med et bilde av frøkna i bodyen. :)

Sist brukte vi litt forskjellige metoder til besteforeldrene. En gaveeske med body det sto "Born 2018" på, en eske med en smokk og et kort hvor det sto "pass på denne for meg..." og en eske med ulike titler (farmor, mor, bestemor osv) med beskjed om å velge klokt innen desember 2018. Og en tante fikk en flaske vin med etiketten "Gratulerer, du skal bli barnevakt" :p Moro med litt ekstra! Oldeforeldre fikk vite over telefon.
 
Vi har kjøpt en body det står "Jeg skal bli storesøster" på, og den skal frøkna få ha på seg når vi annonserer til besteforeldrene. Mine foreldre får vite i helga, mens hans foreldre får vite 1,5 uke etterpå. Deretter får oldeforeldre beskjed med et bilde av frøkna i bodyen. :)

Sist brukte vi litt forskjellige metoder til besteforeldrene. En gaveeske med body det sto "Born 2018" på, en eske med en smokk og et kort hvor det sto "pass på denne for meg..." og en eske med ulike titler (farmor, mor, bestemor osv) med beskjed om å velge klokt innen desember 2018. Og en tante fikk en flaske vin med etiketten "Gratulerer, du skal bli barnevakt" :p Moro med litt ekstra! Oldeforeldre fikk vite over telefon.

Hvor har du kjøpt den bodyen til storesøster? Er på utkikk etter en slik selv til vi skal annonsere til besteforeldre :p
 
Hvor har du kjøpt den bodyen til storesøster? Er på utkikk etter en slik selv til vi skal annonsere til besteforeldre :p
Hos sprellefant.no! Veldig okei pris og hadde den 5 dager etter bestilling :)
 
Vi har kjøpt en body det står "Jeg skal bli storesøster" på, og den skal frøkna få ha på seg når vi annonserer til besteforeldrene. Mine foreldre får vite i helga, mens hans foreldre får vite 1,5 uke etterpå. Deretter får oldeforeldre beskjed med et bilde av frøkna i bodyen. :)

Vi tenker også body med «storesøster» på til vesla på 1 1/2år.
Jeg har vinylkutter, så skal kutte og trykke på en body selv.

Familien til mannen min skal få vite det når vi er på tur sammen med dem om noen uker. Mens min familie får vi kanskje ikke sett på en stund, så der blir det mest sannsynlig «bare» sendt et bilde.
 
Jeg tok en nøytral body og skrev på «jeg skal bli storesøster» selv (Klarte ikke vente:rolleyes:) og kledde på dattra når vi skulle si det til besteforeldre :p
 
Vi er så kjedelige, så har bare send sms begge gangene før :p riktignok av frøkena i "jeg skal bli storesøster"-body da vi ventet nr 2, men dog.

Denne gangen skal jeg på ultralyd uke 11+4, så forteller vi vel barna rundt uke 12? Så har jeg en liten fantasi om å vente til hun på fire og et halvt sladrer faktisk :hilarious:
 
Vi er så kjedelige, så har bare send sms begge gangene før :p riktignok av frøkena i "jeg skal bli storesøster"-body da vi ventet nr 2, men dog.

Denne gangen skal jeg på ultralyd uke 11+4, så forteller vi vel barna rundt uke 12? Så har jeg en liten fantasi om å vente til hun på fire og et halvt sladrer faktisk :hilarious:
Jeg gleder meg så mye til å fortelle vesla vår at hun skal bli storesøster, men her ønsker vi egentlig å holde det for oss selv frem til vi vet kjønnet :p Hvis vi forteller frøkna det nå, blir hele hemmeligheten røpet før vi rekker å snu ryggen til :hilarious:
 
Back
Topp