Annonsering av graviditet (til mann og foreldre på begge sider)

Isrid

Blir kjent med forumet
Så i dag kom mannen min hjem fra en jobbe tur. Jeg møtte opp på flyplassen for å hente han, vi gikk mot bilen, så bestemte han seg for å ta en tur på do før vi skulle kjøre hjem, så jeg tok bagen hans til bilen så lenge. Så møtte jeg han med en plakat når han kom tilbake. Jeg brukte en gammel pizza boks, så han lurte fælt på hvorfor jeg kom med en gammal pizza boks. Men da jeg snudde den rundt så skjønte han med en gang hvorfor!!

Han ble såååå utrolig glad! "Are you serious? Really? Is it true?" Han lyyyyste opp stort! Det var helt fantastisk. Her er ett bilde av plakaten jeg lagde:

Det står altså "I'm Pregnant, The stork will be here in February 2012, You're gonna be a DADDY!" Siste lille bilde står det: "One made it" og det skal liksom være sæd celler da, fant bildet på nettet, syntes det var litt morsomt!
Det var en veldig flott opplevelse å kunne få fortelle han det på denne måten!
Resten av morran har vi brukt på å ringe foreldra våres. SM begynte å skrike på telefonen, og sa at detta var jaggu på tide! Mens SF ble helt stille, vi måtte spørre om han fortsatt var der, det var han, og han  bekrefta at han hørte hva jeg sa. Han begynte nesten å gråte! Han var så fornøyd :) Det blir deres 4. barnebarn :)
Med mine foreldre brukte vi skype. Mamma ble visst ikke så helt overraska, ho hadde vel venta på det tror jeg. Men utrolig glad da, jeg tror nesten ho fikk tårer i øya da jeg sa at ho skal bli bestemor! Det er mine foreldres første barnebarn. Med pappa så sa vi at vi ville spille ett spill med han, nemlig hangman. Ordet vårt var "Jegergravid". Det tok han en stund før det gikk opp for han, men da han hadde bare to bokstaver igjen så skjønte han det, og sa, Nei, nei, huh? Er det sant, så gjorde han det helt ferdig og fikk det bekrefta! Og vi brøt ut i latter! Det var helt fantastisk :) Så morro å fortelle dem alle sammen! Gleder meg til å fortsette med det. Har fortsatt søsken igjen og vi kommer nok til å fortelle noen få gode venner ganske snart og. Det er like greit :)

Jeg vil gjerne høre om deres historier og, hvordan fikk barnefaren vite det? Foreldre? Svigers? Osv osv... Det er morro!! :)

Så kjempefint gjort.. Her fikk gubben vite det på melding.. :P Jeg hadde vedda med han om jeg var gravid fordi jeg følte meg gravid en uke før mensen skulle dukke opp.. Så han fikk bare en bildemelding med hadde ikke jeg rett kanskje...:))

Hehe, den var lur :)

Så fantastisk! Jeg skjønner ikke hvordan du har greid å ikke si noe, men det var en fin velkomst i hvertfall!!

Jeg sendte bildemld til mannen når han var på jobb i dag :) Hadde snakka om det tidligere på dagen, da jeg hadde en svaaaaaaaak positiv test, RETT før avslutning med klassen på skolen!! Var rimelig stressa gjennom hele greia og testa igjen da jeg kom hjem. Da brukte jeg en CB test og den blinka LENGE - før det plutselig stod GRAVID :D :D :D  Da ringte jeg rett til en vennine (min forlover i bryllupet og beste vennine gjennom 15 år) og fortalte det! Hun ble helt i ekstase da hun har fulgt oss hele veien gjennom prøvingen. Så dro vi opp til svigers, viste testen til svigermor og jeg trodde hun skulle klikke helt!! Hun hoppet, danset og klemte oss som en gal!! Så hun ble veeeeldig glad! Det er de vi har rukket å si det til forløpig!! 

Så fin måte å fortelle det på, ble helt rørt jeg :D

Jeg sendte bare bildemelding til typen, ikke noe spennende. Har ikke sagt det til familien enda, skal kjøpe "Jeg skal bli storebror" body/genser til gutten som han skal ha på seg når vi skal møte de i august :)

Back
Topp