Annika vitrineskap

NkariOgSnuppa

Forumet er livet
fra jysk hvordan er den? noen som har den?
Er den ustødig og ser billig ut eller? Tenkte litt på den, den er akkurat som jeg vil ha den, med skuffer nederst[:)] Og ikke så dyr, men er det noen som har noe pos/neg og si om den??[:D]

Den er helt ålreit. Den har glasshyller, og de tåler ikke så mye vekt. Men som pynteskap for glass osv er det ok.
Da vi kjøpte det, så manglet det en hylle og en dør.. Og det luktet ikke noe godt. Men nå (2-3 år siden i kjøpte det), så lukter det ikke så mye. Tror kanskje det er malingen det er malt med som luktet?

Synd du ikke bor nærmere, da kunne du kjøpt mitt. Skal selge det, for har ikke noe sted å ha det i den nye leiligheten.

lukter det maling eller? eller noe annet? hvor bor du da??[:D]
Vil ha et enkelt et, skal ikke ha så mye stæsj inni neo, bare finkopper og fat[:D] og litt pynt[:D]

Vi har det og synes det er helt greit. Vi har mange glass i det og det står fremdeles oppe [:)]

ORIGINAL: Cbj

Vi har det og synes det er helt greit. Vi har mange glass i det og det står fremdeles oppe [:)]

så bra da[:D] Da blir det nok det[:D]

Har det og synes det er helt greit, men tåler ikke så mye vekt nei.
Hadde kaffeservice til 18 og 12 middagstallerkener på enderste hylle og det ble ding i den, så måtte ta ut middagstallerknene.
Også er det litt irriterende at dørene overlapper hverandre slik at man MÅ åpne begge selv om man bare skal inn i den ene.

ORIGINAL: ~Alexandra~
Også er det litt irriterende at dørene overlapper hverandre slik at man MÅ åpne begge selv om man bare skal inn i den ene.

Eniiig, men ellers er det helt greit [:)]

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

fra jysk hvordan er den? noen som har den?
Er den ustødig og ser billig ut eller? Tenkte litt på den, den er akkurat som jeg vil ha den, med skuffer nederst[:)] Og ikke så dyr, men er det noen som har noe pos/neg og si om den??[:D]

Det synes jeg det gjør, jeg har sett på det, men går heller for noe annet! [:)]

Back
Topp