ANNGÅENDE BARN OG ALKOHOLDRIKKIN

floppen

Glad i forumet
NÅ må dere faen i meg ta og skjerpe dere, fy faen at det går ann. Alkohol og barn hører ikke sammen.[:@][:@][:@] For noen dårlige mødre dere er[:@][:@]

[8D]HAHAHAHAHAH NÅ LURTE DERE NÅ[8D][8D] KLARTE BARE IKKE DY MEG. DET ER NOK DETTE SVARET DERE HADDE FÅTT OM DERE HADDE SPURT PÅ GENERELL[8D][:D][:D][:D]

Nei sånn generelt så skal jeg ikke ta noe å drikke i jula, men det er bare fordi jeg stort sett bare drikker for å bli full[8D] og det kan jeg ikke gjøre med barn til stede hihihi[8D][8D][8D][;)][;)][;)]

*fniiiiiiiiiiiiiiiiis* [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

jeg har vokst opp i et hjem med avholdsfolk. og jeg drikker som en svamp!!!!!!
det at jeg ikke så noe til det hjemme, gjorde at jeg ville teste ut alt!!! and then some!! [:D][:D][:D]
så det er ikke sunt det heller!

jeg ser ikke noe galt i at barn ser foreldrene drikke, så lenge de ikke blir fulle.
det at foreldrene kan holde seg i en bra tilstand, gjør at barna kan få et sunt forhold til alkohol.

tror jeg da! [;)]

ORIGINAL: Daimsjokkis

Det er STOR forskjell på å kosedrikke og å drikke seg full mener nå jeg! Det siste er ikke aktuelt i mitt hus på julaften uansett hvor gamle barna er..

jepp! [:)]

ORIGINAL: KristinLouise

Det er STOR forskjell på å kosedrikke og å drikke seg full mener nå jeg! Det siste er ikke aktuelt i mitt hus på julaften uansett hvor gamle barna er..

Men jeg er ikke i mot at man kan drikke et glass vin selv om barna ser på!

hehe... [;)]

Men jeg er ikke i mot at man kan drikke et glass vin selv om barna ser på!

hehe... [;)]

Fixa 

ja! var en quote som mangla ]! [:D][:D]

*fniiiiiiiiiiiiiiiiis* [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

jeg har vokst opp i et hjem med avholdsfolk. og jeg drikker som en svamp!!!!!!
det at jeg ikke så noe til det hjemme, gjorde at jeg ville teste ut alt!!! and then some!! [:D][:D][:D]
så det er ikke sunt det heller!

jeg ser ikke noe galt i at barn ser foreldrene drikke, så lenge de ikke blir fulle.
det at foreldrene kan holde seg i en bra tilstand, gjør at barna kan få et sunt forhold til alkohol.

tror jeg da! [;)]

Jeg har vokst opp med det motsatte (bodde ikke på "åstedet" da..), og jeg er neeeesten avholds selv. Drikker kanskje fire ganger i året (hvis ikke færre), og jeg vil heller ha cola enn vin til maten altså!
Jeg ville helst bare holde meg unna alt som var, siden jeg så det jeg så når jeg var så liten..

Jeg syntes det er viktig at en kan kjøre dersom det skulle skje noe. Evt må på legevakta. Kan jo ta taxi, men gjør seg ikke å komme opp der å lukte alkohol. Mener jeg[:)][:)][:)]

Jeg har fantasert om en iiiskald cerveza opptil flere ganger. Mens jeg var gravid innbilte jeg meg at det første jeg kom til å gjøre når jeg hadde poppa var å ta meg en øl, så lyst på hadde jeg [8|], meeen - Sivert blir 4 md på lørdag, og jeg har enda ikke mer enn smakt en slurk [:-], forstår ikke heelt hva som har skjedd igrunn (ikke det at jeg var så schvær på flaska før heller da [8|])

Har vokst opp i et hjem med helt "normalt" alkoholforbruk - øl og vin til maten innimellom, en drink eller tre en lørdagskveld om det passer slik.
De (i hvert fall mamma) drakk ekstremt lite da jeg var liten, kan ikke huske å ha sett henne tipsy før jeg var godt oppe i tenårene.
Jeg fikk smake når jeg ville, likte aldri smaken og begynte ikke å drikke før jeg var 23 år gammel! [:D]
Drikker ekstremt sjelden nå om dagen (altså FØR jeg ble gravid), tror jeg var tipsy sist gang 6 måneder FØR jeg ble preggers.
Tror ikke det blir noen skikkelig festing på meg og mannen samtidig med mindre vi har barnevakt hele natten - har litt angst for å være snydens og plutselig skjer det noe og jeg er litt for full til å håndtere situasjonen... [&o]
Nå har vi ikke bil da, så drosje på legevakten hadde det blitt uansett. [;)][8D]

[:D][:D] Her har jeg vokst opp med å være med foreldrene mine ut hver helg, vi sov på madrasser hjemme hos folk[:D], men var aldri noen som var fulle(tror jeg) . Nei at folk tar seg et glass eller to foran barna gjør ingen ting, men personlig så syns jeg den ene parten ikke skal ta noe, itilfelle noe skjer[&:]

Back
Topp