Annerledes smak på maten

Jepp, det er helt vanlig. Nesten alt smaker rart for meg nå, men særlig frukt. :( I forrige svangerskap fikk jeg totalt avsmak for kjøtt, og særlig kylling, i første trimester, men det ga seg heldigvis etter hvert. Håper det gjør det denne gangen også!

Jepp, det er helt vanlig. Nesten alt smaker rart for meg nå, men særlig frukt. :( I forrige svangerskap fikk jeg totalt avsmak for kjøtt, og særlig kylling, i første trimester, men det ga seg heldigvis etter hvert. Håper det gjør det denne gangen også!

Venter nr 3, og kan ikke huske det var så ille de andre gangene! Men alle svangerskap er vel ikke like :wacky:

fysj og æsj. jeg blir dårlig. alt smaker skikkelig metall. og etter jeg har spist så blir jeg kvalm av ettersmaken. nei dette er ikke noe gøy! 8+6 i dag. håper det gir seg! er gravid med nr 3. kan ikke huske det var så ille...

Går konstant og små spiser på ett eller annet. Er når jeg ikke spiser smaken kommer tydelig frem.

Tyggis har hjulpet en del, men så fort smaken forsvinner så må ryggesensor byttes ut. Går noen pakker i løpet av dagen kan man si :p

Kaffe er vondt, kylling smaker rart og egg smaker råttent. Men grovbrød med makrell i tomat derimot! Det smaker visst helt herlig!

Kaffe er vondt, kylling smaker rart og egg smaker råttent. Men grovbrød med makrell i tomat derimot! Det smaker visst helt herlig!
Jeg syns også plutselig kaffe smaker rart, spesielt kaffe med melk, som egentlig er min favoritt :(

Jeg er skikkelig kaffekjerring, men ikke drukket kaffe siden uke 5-6 nå i tillegg takler jeg ikke tanken på kjøtt :(

Jeg er skikkelig kaffekjerring, men ikke drukket kaffe siden uke 5-6 nå i tillegg takler jeg ikke tanken på kjøtt :(

Back
Topp