Annerledes mens under nedregulering?

babyT

Forumet er livet
Er det mange av dere som merka at mensen var annerledes på ett eller annet vis under nedregulering? Hos meg gjorde det som vanlig ekstremt vondt i to dager (onsdag og torsdag), igår fredag hadde jeg mer normale menssmerter som jeg til dels klarte å holde i sjakk med paracet. Idag har jeg også kun trengt å ta paracet to ganger. Igår blødde jeg neste ingenting. Var kun litt spotting. Så idag kommer det plutselig friskt blod igjen. Har det siste året kun hatt blødninger to dager under mens, og er nå på dag 4. Er jo igrunnen helt greit, så lenge det ikke gjør vondt mer, men lurer på hvorfor jeg blør mer nå?

Hadde veldig rar mens ved forrige nedregulering.
Blødde masse de to første dagene, så ingenting. Så kom det plutselig igjen.
Rare greier. [8|]

Fikk mensen i natt, å har så j.... vondt. Nesten ikke klart å gå idag.
Tok to paracet på morra'n, ligget med varmeflakse så å si hele dgaen.
Få i meg litt mat nå, så må jeg ta en ny runde med paracet.
Huff, slitsomt.

uffda Bobbo! Håper ikke smertene blir verre. Vet alt om hvordan det er å ligge med store smerter [&:] Kan anbefale å ligge på siden med varmepute både på mage og rygg. Jeg synes også det hjelper å sove. Da klarer kroppen å slappe helt av, og krampene er ikke så ille.

ORIGINAL: babyT?

uffda Bobbo! Håper ikke smertene blir verre. Vet alt om hvordan det er å ligge med store smerter [&:] Kan anbefale å ligge på siden med varmepute både på mage og rygg. Jeg synes også det hjelper å sove. Da klarer kroppen å slappe helt av, og krampene er ikke så ille.

Tusen takk for rådet, det skal jeg prøve. [:)]

Back
Topp