Annerledes kroppslukt

Limabø

Betatt av forumet
Desemberlykke 2018
Herremin hatt, i dag klarte jeg å glemme deodorant før jeg dro på jobb. Har sikkert stinka de siste timene. Stakkars kollegaene mine. Dusja da jeg kom hjem, men syns fortsatt kroppslukta mi er annerledes. Hehehe! :yuck: Flere som merker forskjell på egen kroppslukt? Eller andres?

Ja [emoji23] syns det generelt lukter litt mer av hele kroppen [emoji12]

Ha ha.... ikke tenkt på kroppslukt, men syns rød paprika lukter helt merkelig og smaker enda værre...

Jeg synes alt lukter veldig sterkt. Spesielt meieriprodukter.

Kanskje det et luktesansen som er blitt sterkere og ikke kroppslukten?:)

Alt lukter mer. Svette, kroppslukt generelt, utflod... synes jeg da. Merker ikke at luktesansen er blitt noe sterkere på andre ting enda, så vil tro det er hormonene

Hadde en skikkelig nedtur i går da vannet smakte bilpoleringsprodukt :bored:

Jaa :grumpy: måtte prøve flere ganger, spylte skikkelig gjennom før jeg fylte et glass. Samboer var ikke enig..
Så merkelig! Jeg fikk avsmak på kjøttdeig sist, og spent på om det blir det sammen nå. Men vann, den er jo litt kjip ja :/ Hjelper det med et par dråper sitron oppi kanskje?

Så merkelig! Jeg fikk avsmak på kjøttdeig sist, og spent på om det blir det sammen nå. Men vann, den er jo litt kjip ja :/ Hjelper det med et par dråper sitron oppi kanskje?
Jeg må nesten prøve det. Sist ble strimlet svinekjøtt et stort problem, og det var i november/desember, men jeg får meg fremdeles ikke til å spise det:arghh:

Back
Topp