ECB
Glad i forumet
jeg har tre sønner fra før. I de graviditetene har jeg ikke vært noe spesiellt kvalm og dårlig. Jeg kunne bli kvalm av enkelte lukter og slikt, men ikke slik som nå. Jeg hadde ikke særlig med syptomer i første trimester.
Nå virker det som om jeg har alle symptomene.
Er dautrøtt hele tiden.
Brystene er så ømme at det er smertefullt ( minner om melkespreng)
Brystene har allerede doblet i størrelse.
Er konstant kvalm hele tiden. Bruker seaband og det hjelper noe mot kvalmen.
Stikker konstant i livmoren. Når jeg nyser er det så vondt at tårene står i øynene.
Og jeg er hormonell. Det har jeg aldri vært før. Men nå kan jeg ikke se på tv lengre. Gråter av alt.
Håper litt at dette er tegn på at det er en jente denne gangen. Prøver samtidig å forberede meg selv på at denne spiren også er en gutt. Er så redd for å begynne å håpe på en jente og så er det en gutt. Blir selvføleglig glad uannsett hva det blir så lenge babyen er frisk. Men ønsker veldig en liten prinsesse.
Nå virker det som om jeg har alle symptomene.
Er dautrøtt hele tiden.
Brystene er så ømme at det er smertefullt ( minner om melkespreng)
Brystene har allerede doblet i størrelse.
Er konstant kvalm hele tiden. Bruker seaband og det hjelper noe mot kvalmen.
Stikker konstant i livmoren. Når jeg nyser er det så vondt at tårene står i øynene.
Og jeg er hormonell. Det har jeg aldri vært før. Men nå kan jeg ikke se på tv lengre. Gråter av alt.
Håper litt at dette er tegn på at det er en jente denne gangen. Prøver samtidig å forberede meg selv på at denne spiren også er en gutt. Er så redd for å begynne å håpe på en jente og så er det en gutt. Blir selvføleglig glad uannsett hva det blir så lenge babyen er frisk. Men ønsker veldig en liten prinsesse.