Annerledes bevegelser?

tingeling1

Forumet er livet
Den siste uka har bevegelsene til babyen blitt annerledes. Tidligere kjente jeg kraftige spark, mens nå kjenner jeg mest bevegelser bare. Kjenner at hun snur seg inni der, og at kroppen trykker mot magen, jeg kjenner det godt når jeg legger hendene på magen. Men de kraftige sparkene er det ikke så mange av. Er det fordi det begynner å bli trangt inni der tro....?

ORIGINAL: tingelingen2

Den siste uka har bevegelsene til babyen blitt annerledes. Tidligere kjente jeg kraftige spark, mens nå kjenner jeg mest bevegelser bare. Kjenner at hun snur seg inni der, og at kroppen trykker mot magen, jeg kjenner det godt når jeg legger hendene på magen. Men de kraftige sparkene er det ikke så mange av. Er det fordi det begynner å bli trangt inni der tro....?

kan godt være at det begynner å bli trangt...
kjenner du ikke sparrk i det hele tatt?
jeg kjenner mest bare bevegelser, men er noen spark i ny og ne[:D]

ORIGINAL: Lisbeth83

Joda, det er spark innimellom, men de er ikke så sterke som tidligere. Også føles de annerledes, litt mer som skjelvinger liksom...vanskelig å forklare...

ORIGINAL: Lisbeth83

Joda, det er spark innimellom, men de er ikke så sterke som tidligere. Også føles de annerledes, litt mer som skjelvinger liksom...vanskelig å forklare...
jeg har også hatt litt annerledes følelse på aktivitet fra babyen siste uka.som sjelvinger el vibrasjoner liksom,vet ikke helt hva han driver med som gir meg disse følelsene men...

åååå så godt å høre!!!![:D]
Har vært kjempe bekymret de siste to dagene!! Det forandret seg helt!! Fra kraftige spark og bevegelser hele dagen lang til litt mindre spark og heller litt "flyte" bevegelser hvis dere skjønner..... men kanskje så er det bare at det begynner å bli en smule trangt der inne mon tro??[8|]

Jeg kjenner meg igjen på det dere sier her. Kjenner også bevegelsene bedre og sparkene er hardere og litt ferre. Må fortelle at da jeg lå og så på magen for noen dager siden, sparket babyen (eller brukte armen), så jeg så en skikkelig "bul" som kom opp. Har aldri sett noe så rart. Tenkte jeg skulle filme en dag, for det er skikkelig gøy å se på. Det kjennes ut som om noen flytter om inni der [:D].

Hvis dere blir veldig bekymret når det er endringer bør dere kontakte lege, jordmor eller føden, for det kan faktisk være noe galt. Er jo som regel kun fordi det er trangere der inne, men min jordmor har bedt meg om å si ifra hvis det skjer meg igjen, for sikkerhets skyld liksom, de tar sånt seriøst på føden.

Back
Topp