Annenhver gravid 1-2 og ikke gravid- hjelp

Blomsterpike94

Forelsket i forumet
Hei,
Vi hadde sex søndag 16.02 og han reiste offshore, så hadde jeg eggløsning enten onsdag-torsdag (muligens fredag)

Fikk positiv gravid 1-2 digital fredag 28.02, så fikk jeg ikke gravid onsdagsmorgen, gravid 1-2 onsdags ettermiddag, og i dag (torsdag) morgen fikk jeg ikke gravid, å nå på ettermiddag gravid 1-2 å svake, men positive billig strimler.

Er jeg gravid tror dere

La med bilde av inni cb digital- øverste er gravid 1-2 og den under er ikke gravid

Vedlegg

• IMG_7775.jpeg
    IMG_7775.jpeg
    594,7 KB · Visninger: 37
Fra fredag 28/2 til i går 6/3 burde HCG ha økt såpass mye at det ikke burde vært noe tvil dessverre, og testen i går burde slått ut. HCG må ha vært 10 på fredag for å slå ut, med riktig økning burde den da vært rundt 80 eller over i går. Jeg vil dessverre tro at dette er kjemisk :( Men kan selvfølgelig være noe galt med testene også. Kan du forsøke med vanlige strimler, som makesure? Ville også bedt legen om en HCG blodprøve :Heartred

Høres dessverre ut som en kjemisk graviditet :( Jeg hadde positive og negative tester om hverandre i lang tid da jeg hadde kjemisk.

Fra fredag 28/2 til i går 6/3 burde HCG ha økt såpass mye at det ikke burde vært noe tvil dessverre, og testen i går burde slått ut. HCG må ha vært 10 på fredag for å slå ut, med riktig økning burde den da vært rundt 80 eller over i går. Jeg vil dessverre tro at dette er kjemisk :( Men kan selvfølgelig være noe galt med testene også. Kan du forsøke med vanlige strimler, som makesure? Ville også bedt legen om en HCG blodprøve :Heartred
Ja, det var nok ønsketenking, fikk negativ omsider digital og strimmel på lørdag, så kom blødning samme kveld! Håper på den sitter denne mnd <3

Back
Topp