Annengangsfødende?

Lillemy26

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Hallo
Noen andre som er gravid med nummer 2?

Merker dere noen forskjeller så langt i svangerskapet? Er dere mer rolige denne gangen, eller mer urolige?
Fortell!❤️

Andregangs, fødte for 9 mnd siden!! Myye mindre symptomer denne gangen, noe som egentlig gjør meg litt urolig! Utenom det så klarer jeg fortsatt ikke å fatte at jeg er gravid! Skal på TUL nr.2 idag, og er bare 7+6:hilarious:

2. Gang her.

Ganske urolig siden vi mistet tidlig 5 ganger før denne.

Er også dårlig denne gangen og :(

Største forandring er at jeg ikke har tid til å kjenne på symtomer ja jeg er trøtt, ja jeg er sliten men ja jeg har også en 17 mnd som heldigvis begynner i barnehagen neste uke

Ja 2 gang fødende ikke kjent noe spesielt enda. Men gjorde ikke det med nr 1 heller. Litt tidlig enda trur jeg. Har en på 15 mnd fra før da. Forventer at jeg kansje blir litt mer trøtt om noen uker

Det er så lenge siden førstemann, at det føles som første gang Hadde lite symptomer sist og har lite nå også. Satser på et like enkelt svangerskap denne gangen

Hallo
Noen andre som er gravid med nummer 2?

Merker dere noen forskjeller så langt i svangerskapet? Er dere mer rolige denne gangen, eller mer urolige?
Fortell!❤️
Jeg er også gravid med nr. 2 :happy:

Jeg er mer rolig denne gangen, men jeg har bare opplevd en graviditet og den gikk bra. Så jeg har vært veldig heldig :happy:
Jeg tror symptomene kom litt senere denne gangen, men jeg er like kvalm som sist. Denne gangen prøver jeg kvalmestillende medisiner så jeg håper jeg kan jobbe mer enn forrige graviditet.

Gravid med nr 2. Nr 1 er blitt 2 1/2 år. Mye mer murring i magen denne gangen. Men er bare 4+0. Sist kjente jeg ingenting før kvalmen kom 6+0

Gravid med nr. 2. Første er snart 4 år. Kjennes ganske likt ut synes jeg. Begynner allerede å føle behov for å åpne bukseknappen, så det er nok litt tidligere en første gang:)

Jeg er gravid med nr. 2:smug: Det er 8 år siden sist.
Jeg merker at jeg generelt er mer sliten, pluss at jeg har hatt mer kynnere under denne graviditeten. Syns jeg hadde et veldig fint svangerskap med den første, og jeg skal vel ikke klage nå heller. Nå er det 3 uker igjen til terminen, så jeg er veldig spent på hvordan fødselen blir :smug:

Med nr 1. Fikk jeg nesten ingen mage, og følte meg retr og slett som en potetsekk hele tiden. Nå er jeg 6+2 i følge mine beregninger og 1-2 uker med digital CLB. Og jeg har symptomer deluxe og mage som synes uansett hva jeg har på meg! Nesten så jeg begynner å lure på om det er flere enn 1 inni der .. jordmor time 30.september. Så det blir spennende

2.gang her óg☺ Første er 3 år. Lett svangerskap første gang, og foreløpig ingen kvalme☺ Er 6+6 (sånn ca...) Var ganske roleg første gang, og det same foreløpig, så får eg sjå utviklinga

2. gang her og:) foreløpig føles det symptommessig ganske likt ut, bare litt mer trøtt enn vanlig. Merker at jeg er mye mer avslappet denne gangen, og det er utrolig deilig:) under forrige graviditet stresset jeg med alt mulig siden jeg nettopp hadde mistet i uke 20.

Nr 2 her også, nr 1 er 3.5. Venter spent på om jeg begynner å spy som en gris om 2 uker (gjorde det med første) ellers føler jeg meg bare oppblåst å trøtt. Har ikke lyst til å kaste opp fra september til april denne gangen..

Nr.2 her også. Førstemann kom for snart 12 år siden! Fødte 6 uker for tidlig sist, så bekymringene er litt større denne gangen. Ingen kvalme sist gang og foreløpig ingen kvalme denne gangen heller :) Har litt mer symptomer denne gangen med hetebyger, grining i tide og utide, strekk og murring i underlivet. Litt spenn i brystene av og til, men nesten ikke nevneverdig. Sist gang hadde jeg nesten ingen symptomer før bekkenløsningen kom ;)

Back
Topp