Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er fortsatt 40+2 ved normal syklus på 28 dager i Norge. Men plusser på eller trekker ifra dager i forhold til hvor lang syklus man har.RitZ skrev:
lisemo skrev:
Det er fortsatt 40+2 ved normal syklus på 28 dager i Norge. Men plusser på eller trekker ifra dager i forhold til hvor lang syklus man har.RitZ skrev:
Var det jeg mente også, at ved normal syklus, var det bare 40+2. :) Men som sagt, de regner jo forskjellig i andre land, så skjønner ikke hvorfor vi skal ha de 2 dagene ekstra... Tenker da litt på overtid på babyen osv når vi kommer så langt...
Syrine skrev:
*Sniker*
Nei, mange steder i Norge nå regner de 40+3, har ingenting med hvor lang syklus du har.
RitZ skrev:
Syrine skrev:
*Sniker*
Nei, mange steder i Norge nå regner de 40+3, har ingenting med hvor lang syklus du har.
Okei, det har jeg ikke fått med meg :) Og det har tydligvis ikke legen min heller.. :S Ble regnet 40 + 2 til meg ja. Men da vet jeg det :) Beklager feil informasjon.. :)