annelis

~Piamia~

Glad i forumet
Du.. til de marsipana....[:)] Tenkte jeg også ville gi noen bort i julegave...(vist jeg klarer og lage da)[8D]

Men hva pakker du dem inn i??? Fin eske?Noe papir??

jeg har kjøpt sånne små krukker på IKEA (koster 15 kr. stk der.) som jeg har dem i og pynter med diverse gavebånd osv..[:)]

kan bruke alle slags krukker med lokk, eller små søte esker.. jeg angrer litt på størrelsen på disse krukkene, for det er plass til så himla mange kuler oppi dem..[:)] skal gi til rundt 20 stk, så da blir det noen deiger, når det er plass til ca 30 kuler i hver.. hehe..

[:)]
ORIGINAL: annelis

jeg har kjøpt sånne små krukker på IKEA (koster 15 kr. stk der.) som jeg har dem i og pynter med diverse gavebånd osv..[:)]

kan bruke alle slags krukker med lokk, eller små søte esker.. jeg angrer litt på størrelsen på disse krukkene, for det er plass til så himla mange kuler oppi dem..[:)] skal gi til rundt 20 stk, så da blir det noen deiger, når det er plass til ca 30 kuler i hver.. hehe..

Aha, det var lurt!![:)] Da får vi på krukkejakt [;)] Er en stubb til IKEA herfra...[&:]

de har nok krukker flere plasse også![;)] lykke til da! få høre hvordan det går![:)]

Back
Topp