Anna Wahlgren

Carla82

Gift med forumet
Noen som har erfaring med søvn-metoden hun bruker? Jeg er på 3 dagen i dag - de to første dagene har det ikke fungert i det hele tatt. Da har jeg prøvd å si samme regle hver gang han legger seg, og når han skal sove ute i vognen har jeg prøvd å vugge den sån som hun beskriver. Funker dårlig her altså..[8|]

Jeg har ikke prøvd det, men veit om noen veit om ei som prøvde det på sønnen sin da han var åtte måneder som nesten ikke hadde problemer med søvn og spesiellt å sovne, og de fikk en hellt ny unge.. Men jeg vil nok tro at det tar en stund før det funker.

Okey...venninden min prøvde nemlig hennes metoder, og det funket som bare det. Men det er kanskje forskjellig fra barn til barn da. Anna Wahlgren påstår at denne søvn-metoden skal funke etter 3 dager..[8|]

ORIGINAL: Hormonella Olsen

hm...er det ikke hun som skal ha babyene til å sove på magen?
nei har ikke prøvd det, og vil ikke anbefale det heller...

signerer

har brukt mange av hennes råd å di har funka, men ikkje prøvd den me soving. Ho burde ha litt peiling så mange unga ho har, men en ting virka på noen å ikkje på alle. Så e vel bare å prøv sæ fram[:)]

Det er så mange leger og professorer som har vært på tv og advart mot det hun sier, så jeg kommer ALDRI til å prøve det!!!

Hun er en svensk mangebarnsmor, er 10 hun har? Så har hun skrevet i værtfall en kjempe tjukk bok om barn.

Hvis man leser boken hennes før man slakter henne, så finner man faktisk veldig mange gode tips. Jeg har boka og brukt mange av hennes tips fra dag en og vi aldri hatt problemer med å få snuppa til å sove.
Hun presesiere i boka at man ikke skal la barna ligge på magen uten madrass med hjertemonitor i.
Vi hoppet over den biten med å legge henne på magen men kjørte resten av opplegget hennes og det fungerte for oss.[:D]

Back
Topp