Blir så irritert over denne kjerringa jeg har som sjef! Jeg jobber/jobbet i cafe, ble ansatt der 10 mai 2011 (fast jobb med 50% stilling).. 1 apri 2012 ble denne cafeen overtatt av en annen, i den tiden var jeg sykmedt med Liana i magen, så fortsatte å levere sykmeldinger til hun siden jeg var ansatt der, og det var helt greit, hadde hatt samtale med hun osv..
Nå et par uker før min permisjonstid var ferdig, fortalte jeg hun at jeg var gravid igjen, og visste ikke åssen det ble med formen utover, men lurte på åssen det er med jobb isåfall.. fikk beskjed om at hun TRUDDE jeg ikke kom tilbake, så hun har nok folk
jeg sa at jeg har kontrakt i cafeen og har rett til jobb, da fikk jeg ikke noe svar (over sms)... Jeg ble sykmeldt nå for ikke så lenge siden, og fortalte hun det, jeg fikk beskjed om at hun trudde nav skulle ha papirene, jeg sa igjen at jeg har kontrakt...fikk ikke noe svar tilbake da heller..
Jeg gikk til nav på fredag og der fant jeg ut at denne kjerringa har registret i noe slags arbeidsregister at jeg har vært ansatt fra 10.05.11 - 01.07.12!!
Med andre ord, hun har sagt meg opp UTEN å gi noe form for beskjed til meg, OG hun har gjort dette mens jeg har vært SYKMELDT! Hun har jo ikke lov til å gjøre sånt?! da måtte jeg isåfall fått dette skriftlig og med grunn, og hun har heller ikke lov til å gjøre dette når noen er sykmedt... blir sååååå frustrert og irritert!
Nå et par uker før min permisjonstid var ferdig, fortalte jeg hun at jeg var gravid igjen, og visste ikke åssen det ble med formen utover, men lurte på åssen det er med jobb isåfall.. fikk beskjed om at hun TRUDDE jeg ikke kom tilbake, så hun har nok folk
Jeg gikk til nav på fredag og der fant jeg ut at denne kjerringa har registret i noe slags arbeidsregister at jeg har vært ansatt fra 10.05.11 - 01.07.12!!