Anker Hotell

Lodviss

Elsker forumet
Er Anker Hotell i Oslo bra??! Noen med erfaring? [:)]

Tror ikke det er så bra...

ORIGINAL: Benedicte23

Tror ikke det er så bra...

Jeg har hørt litt diverse om det. På deres sider på nettet ser det jo helt strålende ut, men har en følelse av at det ikke helt stemmer [;)] Hører strøket ikke er så bra? Men hva menes med det?

Jeg jobber på sosialkontor i Oslo, og vi har tidligere gitt klienter rekvisisjon til å sove der, men nå har vi ikke lov til dette lenger fordi det er et dårlig hotell i fht rus ol.. Ville booket inn på et annet hotell for å si det sånn.

Det er ikke spesiellt bra, nei...! Har selv gått på en smell der, så jo bra ut på hjemmesiden[8D]

Anker hotell ligger i et av de mest rusbelastede områdene i Oslo, og området rundt der var det eneste stedet jeg ikke gikk alene om natten da jeg bodd ei Oslo (ved elva nedenfor). Jeg ville klart gått for noe annet. Skal dere ha billig og sentralt har du det som ligger i Brugata for eksempel - ikke langt fra Anker, men et helt annet område (var i alle fall det da jeg bodde i Oslo frem til for 7 år siden). Tror det er et Rainbow-hotell men er ikke helt sikekr

Ville heller gått for ett av f.eks Thon-hotellene i sentrum hvor man kan få dobbeltrom fra ca 700 kr. eller evt p-hotel som også ofte er billig. [8D]

ORIGINAL: Auliana

Nei herregud, med mindre du er prostituert, drugdealer, junkie eller pimp ville jeg ha styrt LANGT unna.

Støket er vel kansje en av Oslos farligste på natterstid.

Hehe, nei, ikke er jeg det, og ikke har jeg tenkt å begynne som det [:D][8D]

Da styrer vi unna det ja (var bare så bra pris![8|], så kunne jo håpe det var bra... [8D])

ORIGINAL: 999

Ville heller gått for ett av f.eks Thon-hotellene i sentrum hvor man kan få dobbeltrom fra ca 700 kr. eller evt p-hotel som også ofte er billig. [8D]

Takk for tips, ska sjekke ut det [:)]

ORIGINAL: Almasmamma

Er Anker Hotell i Oslo bra??! Noen med erfaring? [:)]

nja.... greit for en billig penge...men ikke forvent tipp topp standard[:)]

Husker når vi dro på helgetur til oslo med venner i ungdomstiden,så bodde vi på Anker HOSTELL. Det er rett ved siden av (det var ihvertfall!), og enda dårligere standard.. Haha. Men det var billig og greit for vårt bruk!

Etter hva de andre har skrevet,ville jeg nok spandert litt mer for LITT høyere standard! Hehe..

Jeg har jobbet der, og selve hotellet er ikke så ille. De har også en del som er hostell - det kunne jeg nok ha styrt meg for :P

Og området er da ikke farlig.[:D] Ikke så høy snobbefaktor kanskje[:D]
Men jeg har bodd i området i flere år, og flytter tilbake igjen nå. No worries.[:)]

Vi var der i oktober og jeg vil ikke anbefale det.
Det kommer jo an å hva man er vant med, men vi forventer litt høyere standard når vi overnatter på hotell.

Rommene var kjempe små og ikke spesielt rene. gørrskitne (har blitt rosa) dusjforheng som klistrer seg til kroppen- fysj og fy!
noen av rommene er oppusset og ser bra ut da[:)]

Hadde gledet oss til frokost, men den var pinglete- veldig lite utvalg både i pålegg og drikke. ikke noe ferdig oppskjært frukt eller pynt på påleggsfatene. kommer du en halvtime før frokosten er ferdig må du regne med å få Pågen ferdig oppskjærte brødskiver og bli jaget ut fra området når tiden er inne.

fordelen er at du kan dusje å sitte på do samtidig [8D]

Kan anbefale Thon-hotellet i brugata da. Det er billig, og helt greit.
Er ikke de største rommene, og jeg har ikke testa frokosten, men ellers er det bra, og midt i smørøyet.[8D]

ORIGINAL: sovik

Vi var der i oktober og jeg vil ikke anbefale det.
Det kommer jo an å hva man er vant med, men vi forventer litt høyere standard når vi overnatter på hotell.

Rommene var kjempe små og ikke spesielt rene. gørrskitne (har blitt rosa) dusjforheng som klistrer seg til kroppen- fysj og fy!
noen av rommene er oppusset og ser bra ut da[:)]

Hadde gledet oss til frokost, men den var pinglete- veldig lite utvalg både i pålegg og drikke. ikke noe ferdig oppskjært frukt eller pynt på påleggsfatene. kommer du en halvtime før frokosten er ferdig må du regne med å få Pågen ferdig oppskjærte brødskiver og bli jaget ut fra området når tiden er inne.

fordelen er at du kan dusje å sitte på do samtidig [8D]

Men da tar jeg jo det! [:D]

...vi skal jo ikke være mye på hotellet, men likevel så er det greit at det er LITT ok. Og spesielt egentlig at strøket er bra. Vi reiser 15 stk og med flere yngre jenter (akkurat 18). Er litt bekymra for å ha dem med meg der viss strøket ikke er ok (men vet jo at ting kan skje overalt...[8|]) Men skal prøve å ikke slippe dem av syne! Så tror jeg heller vi tar et Thon-hotell.

(hørtes plutselig veldig gammel ut, men er jo ikke mer enn snaart 24! [:D])

Vi skal på på comfort hotell børsparken, når vi skal til oslo, fikk det for 299 pr rom, menne fant ut i ettertid at det er visst i horestrøket i oslo, så kanskje ikke heller et sted å dra med 18 åringer...

Vi skal kun sove der, og blir kjørt og henta ved døra, så for oss spiller det ingen rolle...

Back
Topp