anita20

K@trine

Gift med forumet
har du fått ny temin eller??[:)]

Ja det blir vel spennende!!![;)] På bildet ditt ser du så stor ut, så... tror du terminen flyttes?

Ja, men så er dette nr.3... jeg kjente de første spe sparkene på julaften!! [:)] Nå er han helt turbo der inne noen ganger, spesielt når jeg skal sove... og hvis jeg har spist/drukket noe søtt[:)]

Vet du at du får en gutt Anita?

de to andre blir 7 og 10, og gleder seg!! Det er jo morsomt at der blir en gutt til selv om jeg kunne tenkt meg ei jente da....[:)] Min protesterer også når jeg setter meg eller lager det trangt der inne...[:)]

Så det blir tre gutter på deg Kathrine...like greit det! Kansje du satser på ditt eget lille fotball lag da???
Å da har du sikkert mye etter dine andre to, som den nye prinsen kan overta!

Jeg har åsså en gutt på 10 fra før, vet ikke enda hva som inni magen denne gangen [:D]

Kathrine

Det værste er at vi har gitt bort det meste til nevøer... jeg har to nevøer og to nieser...[:)] Men det må vel gå an å arve noe tilbake!

ja klart det [;)]

Åsså får man jo så mye...
har faktisk bestemt meg for å kjøpe ny vogn (eller besteforeldrene kjøper den)
å resten skal jeg kjøpe brukt...

Føler å på meg at dette er en jente...å jeg ville åsså ha blitt overrasket om det var viser seg at det er en gutt...men det spiller ikke noen rolle det!
Men hadde det blitt en jente, så vet jeg at det hadde blitt MYE rosa på gang her [;)]

Jeg skal også ha ny vogn. Vi har den gamle enda, men den er så utslitt at den kun egner seg til sove i barnehagenvogn etter hvert.... Heldigvis har vi spart på noe da, sprinkelsenga, vogga, og en høystol...[:)]

Dette blir nok vårt siste forsøk... jeg blir 36, og selv om dette blir en orntlig attpåklatt tror jeg ikke vi skal ha flere etter denne![:D]

Jeg gleder meg åsså til å få vite (skal den 30.jan),
å ikke minst til å shoppe, planlegge, ordne og fixe!!

Det skal jeg kose meg med...

Ja vi får se om det stemmer, å ifølge det kinesiske fødtsels kartet skal det bli jente!

Har du sjekket det kathrine35+???

ALLE GODE TING ER TRE [;)]

ja sjekk det du [;)]

Har desverre ikke eget barnerom enda til den lille,
for det er i øvre etg, så han/ho blir sammen med oss en stund fremover!!!

Men skal vell ordne mye alikavell [:D]

Ja vi får se om det stemmer, å ifølge det kinesiske fødtsels kartet skal det bli jente!

Har du sjekket det kathrine35+???

nei, men kunne tydelig se at det var en gutt på ultralyden... så jeg blir veldig overrasket om det viser seg at det er ei jente... [:D]

Ja jeg bare tenkte på om det kartet stemmte med gutt [:D]

hvor finner dere det kinesiske fødselskartet??

http://www.babyverden.no/templates/Article____425.aspx

Hehe....!!!!

OK! Nå¨skal jeg sjekke det![:D]

Back
Topp