anis-fennikel-karvete

FancyPants

Forumet er livet
Kjøpte dette i dag, for å se om vi kan kutte ned på Minifomen. Skulle jo egentlig bare ha fennikelte, men dama på helsekosten sa at denne teen var mer effektiv.  Men kan jeg gi det til B også? hun sa at jeg kunne det, men ser for meg at det blir sterkt for magen..

Nei, er ikke ammete. Ville ikke ha det, for jeg har mer enn nok melk som det er. Så denne teen inneholder vel det samme som ammete minus brennesle. Men da skal jeg prøve å gi han litt av den i morgen!

ORIGINAL: Krista*

Anis vet jeg ikke noe om.. Det er jo litt sterkt..[8|]

Er en te med alle tre i, anis, fennikel og karve. Hun på helsekosten sa det gikk greit og at det var den mest effektive teen. Jeg får kanskje bare prøve og se.

Hadde vært gull om det hjalp altså.. Føler vi kanskje har gjort oss litt avhengige av Minifomen. Og selv om jeg forsvarer bruken av den så vil jeg ikke måtte bruke den til hvert måltid, hele tida..

Har prøvd å gi ikke gi han så ofte, men da er det jo trykking og styring så det holder! Og siden jeg syns det er så vondt å se på, så blir det til at jeg gir han minifom for at han skal slippe å styre sånn.. Jeg må kanskje bare bli litt tøffere. Mulig jeg tyr litt for lett til den flaska. 

Back
Topp