Aninewe sin graviddagbok ❤️

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av aninewe, 22 Sep 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

40+0 og terminuke!!!

Hvor sykt er ikke det?

Har sovet skikkelig dårlig i natt som vanlig, men har våknet så mange ganger med sug i magen, så spent på det som snart skal skje! Har ikke skjedd så mye siden fredag annet enn at jeg har en del mer kraftige kynnere, men ikke vonde. Har også jemnt over en del murringer. Håper det tyder på at kroppen skal klare å komme i gang selv en eller annen gang i løpet av de neste to ukene :) om ikke, så er det faktisk ikke så ille å tenke på at det er max 2 uker til lille er her ❤️

Har jordmortime på torsdag, men håper selvsagt jeg kan avlyse den ;) har bare hatt en følelse på at hun kommer før termin hele tiden men nå har hun bare knappe 3 dager på seg om det skal gå!

• Liker Liker x 3
  2. lmn86 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

Så utrolig spennende[emoji7][emoji7]

Nå er du snart mamma!! Endelig[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

3. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Endelig ja ❤️❤️

4. Enkefalos Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene Aprillykke 2017

Lykke, lykke til med aller siste innspurt. Nå er du snart mamma [emoji173]️[emoji173]️

5. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Tusen takk ❤️❤️

6. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

40+2, TMI varsel: idag kom slimproppen! En stor snørrklyse på papiret, gul og som gele i konsistensen. Aldri hatt sånn utflod før så det må bare være den :D haha! Trenger jo ikke bety noe som helst men jeg jublet i lykke likevel, en tidlig morgen alene på do :D

• Liker Liker x 7
    • Optimistisk Optimistisk x 2
    • Morsom Morsom x 1
  7. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Spennende! Har en følelse om at du blir mamma før uken er omme nå :rolleyes:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  8. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Håper det ❤️

9. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Julegavene 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene

Plutselig er du i fødsel!

:Heartpink

10. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

40+4, 1 dag over termin og starten på fødsel?

Ligget våken med menssmerter i natt og ble verre utpå morningen. Gikk litt over når jeg stod opp, men kom tilbake når jeg var på do sammen med rosa utflod med blodspor i. Litt senere kom en større blodklump så ringte føden for å høre om det var greit, og det var innafor så lenge det ikke renner friskt blod :) hun trodde jeg var i en tidlig fase av fødsel og at jeg måtte bruke dagen på å hvile og spise! Nå tror jeg hun kommer snart ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 6
    • Liker Liker x 1
  11. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Lykke til søta! Håper du får en fin opplevelse ❤️

12. Mator Forumet er livet Novembergull 2017 Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Åh! Masse lykke til❤️

13. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Masse lykke til[emoji173][emoji173][emoji173]

14. Luskings Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Junilykke 2020 ♡ Assistert-jentene

Lykke til :)

15. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Tusen takk ❤️❤️ Roet seg litt med en paracet så er nok en liten stund igjen :)

16. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

Last edited: 8 Sep 2020
  17. Luskings Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Junilykke 2020 ♡ Assistert-jentene

Gå i trapper, ta en kjøretur der det er mange fartsdumper :D

• Liker Liker x 1
  18. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Julegavene 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene

åh så spennende! Masse lykke til, snart er den etterlengtede skatten her :D

19. lmn86 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

Masse, masse, masse lykke til snuppa!![emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

20. Lykkespire<3 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sensommerbarna 2016 Junilykke2018

Spennende :D

• Liker Liker x 1

Del denne siden