Angst

Snoflak

Elsker forumet
Noen som har eller har hatt dette ? pm ? :)

Ja, har vel forsåvidt det.... Er forskjellige slags angst da.

Min lege sa at jeg lider av dette pga min arbeidsplass.. Jeg hovner ordentlig opp på høyre side i halsen , har ofte migrene og nesten konstant hjertebank når jeg er på jobb.. hjertebanken er ordentlig ubehagelig og trykker sånn i brystet at jeg lissm ikke får ordentlig luft (vanskelig å forklare..blir hvertfall helt matt), er trøtt nesten hele tiden ... Alt dette pga enormt press og mobbing på arb plassen og endel andre omstendigheter/tøfft år.. Så jeg ville gjerne høre om noen andre har erfart noe liknende og hvordan jeg skal best mulig jobbe med meg selv for å prøve å få d bort, problemet er jo at det er kommet inn i mitt liv hjemme også hver gang jeg er i en stressa situasjon.. lukker alt ute og bare orker ikke krangle/diskutere eller noe liknende med noen, så kutta nettopp ut typen da jeg ikke klarer forhold nå pga alt som følger med ett forhold, orker ikke påkjenningen..

ORIGINAL: Bare Kari

Er forskjellige typer angst da.
Merket et eksempel på min angst i ste da det banket plutselig på døren og jeg var alene hjemme. Var bare sivilforsvaret som leter etter en dame og lurte på om vi hadde sett i kjelleren og på loftet. Men etterpå så hadde jeg hjertebank og kortpust lenge..

Ellers så kan jeg bruke to-tre dager for å manne meg opp til å ringe f.eks. Nav, o.l.
Tar ikke telefonen dersom det er et ukjent nummer.
Takler ikke å få "kjeft" eller "tilsnakk", da blir jeg dårlig lenge etterpå.

Kjenner meg igjen på alle de ja.
Åsså har jeg angst for å måtte spy eller svime av i "offentligheten". Haater å stå i kø på butikker f.eks.
Sitter jeg hjemme hos noen må jeg alltid sitte så jeg kan fort komme meg på do eller ut tilfelle jeg føler meg dårlig. (Er vel helst det at jeg glemmer å puste[8|])

Back
Topp