Angst

M

My heart

Guest
hvor mange her inne har/hatt angst / depresjoner ?
 
Var ganske langt nede en god periode for 10år siden :(
 
Jeg har diverse diagnoser innen angst/depresjon, nå de siste årene er det den sosiale angsten som er verst.
 
Har alltid hatt det en versjon av det.
Generaliserende angst/ katastrofeangst, men har blitt mye flinkere å takle det og være åpen om det.
 
Jeg har i hauger og dunger. Men altså, har bipolar da. Så er ikke annet å vente. Godt medisinert og full kontroll da :)
 
Jeg har kjent begge deler på kroppen, heldigvis svært forbigående. Har personer i nær krets som sliter med det.
 
Jeg er nede i en dal nå, angst/ uro og deppa.
Det er forferdelig tungt..
 
Jeg er nede i en dal nå, angst/ uro og deppa.
Det er forferdelig tungt..
Slitsomt, jeg fikk det etter sist sommerferie , måtte oppsøke hjelp av coach utpå høsten.

Hadde vært flink husmor for lenge rett og slett og ble helt overload med hele den " perfekt ferie nå skal vi kose oss- greia"

Nå er jeg mer obs på det kunne legge strategier før ferien.
 
Jepp. Sosial angst, men den er situasjonsbetinget, og håper jeg får jobbet meg gjennom det sånn at jeg blir "ferdig med det".

Jeg synes det går litt bedre nå. Er iallefall på vei tilbake i jobb etter ett år ute
 
Har slitt noen år med angst, med panikkanfall. Nå det siste året har jeg vært veldig bra og fikk et lite angstanfall nå før ferien, men det er det første på leeeenge.
 
Milde til moderat depresjoner har jeg hatt så lenge jeg kan huske.... Og bekymringer.... De er alltid der, er det ikke noe å bekymre seg for finner hjernen min på noe...
 
Har generalisert angst og katastrofeangst.. og lurer på om sosial angst sniker seg på nå:/ er noe dritt, men man får heldigvis som regel hjelp.
 
Yes hade en periode i høst vinter. Syns eg har det bedre nå.
 
Får dere hjelp for det?

Nei, aldri fått proff hjelp, men de siste årene har jeg snakket mye med min søster som har gått til psykolog og forskjellig, så har lært litt av henne. Skulle sikkert fått hjelp, men uff... :p Orker ikke prosesser.
 
Back
Topp