Angst :/

nitsirk4

Venter nr 3
Har allerede den store magen...:/ er livredd for at jeg er har to inne i der ;) har vært hos legen og han og jeg er ganske sikker på at bare er 9 + 3 ... Farmor er tvilling , mamma er tvilling og har to søstre som er tvillinger...iiiik....Andre som har stor mage men vet at det bare er en ? :S

Oi så spennende!! Er det ditt første barn? :)

Så spennende.. Kan du ikke bli henvist til tidlig ul.. Man får det om lege/jordmor mistenker flere :-)

Har to fra før av...:) tenker det kan bli myye med to små i tillegg ;) skal til gynekolog på kontroll den 12....håper hun kan gi meg noe svar :) uff blir helt svett ved tanken ;)

Tror det er ganske individuellt... min livmor vokser veeeldig fort i begynnelsen.. og har bare fått 1 om gangen... :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er vel vanlig at den blir større tidligere med nummer 2 (og flere i rekka)?

Joda asså :) men var på kontroll i uke 9 hos fast legen da trodde han at jeg kunne være i uke 13 siden magen var såpass :/ men vi konkluderte at det ikke var mulig :)

Skal på ul i morgen.... Iiiiiiiiiiiiiiiiik :confused: Kjempe nervøs hehe :) håper det er en og at alt er ok hvertfall :smiley-ashamed005

Masse lykke til :-) Blir herlig å hilse på de(n) lille :-)

Så spennende det blir å se om det er en eller to!
Jeg har også ganske stor mage allerede. Men dette er min tredje, så er vel ikke så rart da kanskje.. Og så har jeg alltid fått fort stor mage. Siden jeg er ganske liten og nett.
Men jeg har også tenkt tanken på at det kan være to. Har masse tvillinger i slekta mi jeg også.
Men det skal nok gå om vi plutselig får fire barn. Jeg er tante til tvillinger, så har vært masse barnevakt og vet på en måte hva jeg går til!

Takk takk :) jeg er litt skremt for tvillinger ett mine søsken jeg :) de var terrorister og sov aldri ;) asså de var veldig søte og gode venner :) Må isåfall ha ny bil hahahaha ;)

Er min tredje også men føler meg annerledes svær ;) er meget mulig jeg er paranoid :) i morgen er dommedag hehe :)

Er litt strev å ha tvillinger. Mye jobb det første året ja. Og må i såfall ha ny bil ja.. Må nok det vi også vist det er flere..!
Lykke til i morgen da! Blir spennende å høre.

Går nok bra uansett <3 bare overnervøs :) skal oppdatere i morgen :) hihi

Går nok bra uansett <3 bare overnervøs :) skal oppdatere i morgen :) hihi

Jaaa oppdater i morgen :D Det gleder vi oss til :) Uansett utfall så går det bra :) Løser seg for snille jenter :p

Det skal jeg :) tar tidlig kveld så jeg slipper å vente så lenge :)

God dag :) var bare en :) bare lagt på meg altfor mye.. Hehe :) men var en litt kjedelig ultralyd... Så ikke så mye..men så klumpen bevege seg :) så var uansett kjekt å se at det var noe der og at det var liv :)

Back
Topp