ANGST!! *Vært hos legen*

eadni

Forumet er livet

Vi var hos en annen lege idag.. Han sa at det var vel tidlig å begynne med Ventoline og anbefalte å kjøpe Solvipect (som ikke er så sterk som Vento). Han hørte ikke noe fra lungene og det var vanskelig å se hvordan halsen er (siden lillen tygget på "halspinnen" [;)]).

Lillen har ikke fått Vento siden 23:00 igår og nå tar ho pupp som ingenting [:D] [:D] [:D]  Ho puster ikke så rart heller. Og alt dette etter at vi sluttet med Vento [>:] Ho tålte ikke det kanskje. Nå har vi ikke tatt Solvipect enda, fordi vi synes ho e så kvikk no. Vi tar den sikkert for det høres enda litt slim og hoster litt.

Men e såååååå letta siden ho har begynt å ta puppen igjen  
og så fint med så mange Go'ord fra dere!

No skal æ finne fra puppen igjen; Føles som om æ nylig har begynt med det!
Her blir det tømmings no

Har egentlig lyst til å være oppe å sjekke om ho puster hver 30 min.. [X(]
Typn kom hjem idag, men blir ikke mindre urolig for det.
Tenker heele tia at kanskje legen overså noe eller kanskje vi fikk feil medisin..
E det rart å gi ventoline til bebbiser?? Hva hvis lillen ikke tåler den?! 
1000 tanker raser i hodet mitt! Hvordan i alle dager skal æ få sove?!

Hva hvis det e blanding av hoste, forkjølelse og tann nr.3, med tanke på spisestreik og biting??
Æ e faktisk blitt bitt SEKS ganger etter hverandre på brystvorta mi idag [&:] AAU!

ring så snart de åpner! du har vell ikkje muligheten til å ringe til et sykehus for å sjekke med de? sånn at du kanskje får sove litt du også?

uff, håper du fikk deg litt søvn til slutt, og at Ana Maria er bedre idag.

ORIGINAL: ThereseAa

uff, håper du fikk deg litt søvn til slutt, og at Ana Maria er bedre idag.

Anna Naomi sender masse god bedring- klemmer til Ana Maria
Og Fi sender en stor klem til mamma'n til Ana[:)]

Vi fikk også Ventoline, Theo ble bedre etter to dagers bruk ca! Håper lillen er bedre i dag!!!

Uff da!!Stakkar lita!!!Bra du fikk time såppas tidlig da!!
Kan du ikke pumpe ut melka da!!?Å evnt fryse det ned!!Masse god bedring til Ana Maria!!

ORIGINAL: tyren81

Uff da!!Stakkar lita!!!Bra du fikk time såppas tidlig da!!
Kan du ikke pumpe ut melka da!!?Å evnt fryse det ned!!Masse god bedring til Ana Maria!!

Det gåår ikke! Melka sitt Bomfast i puppn når æ prøver. Har prøvd alt: Pumpe med pumpe, håndpumpe, pumpe i nærheten av henne, pumpe etter varm dusj, pumpe etter massasje, pumpe med varm klut over puppen.... Hva mer kan man prøve?!

Pumpa 50 ml fra den ene puppen inatt og da hadde æ det så J####a ondt og det var ikke nok- hadde fortsatt spreng etter det [:o]

ORIGINAL: eadni

No e æ så å si klar til å kjøre. Lege kl.12:00 (heldigvis en annen lege, har nesten begynt å tvile på han forrige).

Sovna sikkert i 2-3 tia, og da syntes æ at ho begynte å puste bedre. Fikk heldigvis sove til 08:30, typen stod opp med ho 07:00.

Lillen har ikke tatt pupp siden kl.06:00 og da puppa ho bare litt- har fortsatt litt spreng på samme pupp.. Måtte legge ho kl.09:00 uten noe som helst. Ho vil ikke ha noe som helst [:(] Ikke MM, MME eller vann.
Heldigvis e det ikke lenge til 12:00!

Lenge går det før det e slutt på melka???

Uffameg, ikke godt når hun ikke vil ta til seg særlig med mat.. [:(] Håper legen finner utav hva som er galt, og at Ana Maria kommer seg snart!
Når det gjelder melka, så vil du nok merke litt forandring, men det kan dere klare å øke opp igjen. Det blir i hvert fall ikke tomt på et par dager. Prøv å ikke bekymre deg for det nå, få jenta frisk, og så ordner resten seg etter hvert. [:)]
Vi skal sende dere mange varme tanker herfra. Lykke til hos legen og god bedring til lillejenta! Klem fra Norah og meg

ORIGINAL: babylykke82

ORIGINAL: eadni

No e æ så å si klar til å kjøre. Lege kl.12:00 (heldigvis en annen lege, har nesten begynt å tvile på han forrige).

Sovna sikkert i 2-3 tia, og da syntes æ at ho begynte å puste bedre. Fikk heldigvis sove til 08:30, typen stod opp med ho 07:00.

Lillen har ikke tatt pupp siden kl.06:00 og da puppa ho bare litt- har fortsatt litt spreng på samme pupp.. Måtte legge ho kl.09:00 uten noe som helst. Ho vil ikke ha noe som helst [:(] Ikke MM, MME eller vann.
Heldigvis e det ikke lenge til 12:00!

Lenge går det før det e slutt på melka???

Uffameg, ikke godt når hun ikke vil ta til seg særlig med mat.. [:(] Håper legen finner utav hva som er galt, og at Ana Maria kommer seg snart!
Når det gjelder melka, så vil du nok merke litt forandring, men det kan dere klare å øke opp igjen. Det blir i hvert fall ikke tomt på et par dager. Prøv å ikke bekymre deg for det nå, få jenta frisk, og så ordner resten seg etter hvert. [:)]
Vi skal sende dere mange varme tanker herfra. Lykke til hos legen og god bedring til lillejenta! Klem fra Norah og meg

Får håpe at melka også ordner seg.. Har svært lite lyst til å slutte med MM og gå over til MME [>:]

Takk for go'e klemma! Kommer godt med! [:)]

Så lenge melka ikke forsvinner HELT så kan du øke produksjonen igjen. Bestevenninna mi økte fra nesten ikkeno til å fullamme igjen da vesla hennes var 2-3mnd..

Men melkespreng er farlig!! Uansett om det er DRITVONDT så MÅ du få det ut - ellers er det veldig fort gjort å få brystbetennelse - og det er GRUSOMT - jeg har akkurat hatt det, så jeg vet hva jeg snakker om (går fortsatt på penicilin - bare 1 dag igjen nå[;)])

Huff da. Dette høres ikke godt ut. Fint det snart er tiden for legebesøk nå da. Masse godbedringsklemmer fra oss[:)]

Masse lykke til hos legen, håper det går bra!! Off.... Føler med deg [:(] Ang melka så tror jeg du bør få den ut ja! Ikke lurt med masse brystspreng [&:] Kanskje du kan få lånt en elektrisk brystpumpe, kanskje det er bedre?!

Lykke til hos legen ja! Håper det går bra der. Iallefall godt å få sjekket det ut! Håper det går bra med melka også. Tror det er litt individuelt hvor fort den blir borte, men det går nok an å øke produksjonen igjen om den har blitt mindre.

Back
Topp