Angst for graviditeten

Its93

Forelsket i forumet
Oktobergull 2022
Hei
Er førstegangsfødene og kjenner på en fryktelig angst for svangerskapet. Da me tanke på om det egentlig er noe liv der.
Jeg sliter med angst fra før så er ikke noe nytt, men denne typen er verre enn noen gang. Ødelegger gleden av å være gravid. Når jeg tenker på at jeg er det kommer angsten så prøver å ikke tenke for mye.

ikke meningen å sende ett klage innlegg, men måtte bare få ut hva som surrer i hodet. Tenkte det va greit her for kanskje andre som er i samme situasjon om det er førstegangsfødene eller ikke

Nå er det ikke lenge før du kjenner babyen sparke og bevege seg, så det blir jo lettere. Var på ultralyd i går 13+4 og var nesten helt sikker på at det umulig kunne være en levende baby inni der, men der var det en helt vill baby som sprellet. Tror det er veldig vanlig å være bekymret i starten, iallfall når man leser her på forumet om alle SA og MA. Husk at det som regel går bra.

Nå er det ikke lenge før du kjenner babyen sparke og bevege seg, så det blir jo lettere. Var på ultralyd i går 13+4 og var nesten helt sikker på at det umulig kunne være en levende baby inni der, men der var det en helt vill baby som sprellet. Tror det er veldig vanlig å være bekymret i starten, iallfall når man leser her på forumet om alle SA og MA. Husk at det som regel går bra.
Ja. Er liksom det. Jeg leser nok alt for mye på ting jeg egentlig ikke burde lese på. Har bare kjent på en frykt o det siste. Å redd for at jeg skal skuffe noen.

Ja. Er liksom det. Jeg leser nok alt for mye på ting jeg egentlig ikke burde lese på. Har bare kjent på en frykt o det siste. Å redd for at jeg skal skuffe noen.
Venter nr 4 nå. Leste ingen forum da jeg skulle ha de tre første og hadde ingen bekymringer. Denne gangen har jeg vært livredd. Er kanskje lurt å heller lese en bok enn å lese skrekkhistorier, man kan jo ikke gjøre noe fra eller til uansett.

Back
Topp