angst for å miste

venter nr 2

Glad i forumet
Er så mange som mister her[:@] og jeg er livredd for å bli en av de.. Frøken s var jo noen dager lenger enn meg itellegg.. uff... blir sååå redd[:(]
Har mens smerter oftere i det siste og er livredd for å begynne å blø...
Håååper ingen andre her inne trenger å gå igjennom det nå, vi skal ikke ha ut ungen før den er stor og fin[;)]

Helt enig med deg[;)] Men hvis det er noe trøst så har jeg og mensmurringer om dagen, tror hele tiden at oi nå skjer det noe, men ingenting skjer, så er sikkert livmoren så tuller med oss he he[:)]

skjønner åssen du har .. er så redd selv[:'(] men skal på UL på tirsdag så da får jeg vite åssen det går, men gleder meg ikke så veldig akkurat[:(] tenk om det er noe galt liksom..

vet akkuratt åssen du har det.... jeg har fått økt utflod de siste dagene + litt mere murringer... så løper ofte på do for å se om det er blod på papiret... men heldigvis er det ikke noe blod hehe

Hehe. Av ren paranoia så kikker jeg på papiret hver gang. Har nesten fått hjerteinfarkt et par ganger når jeg i halvsøvne har trodd at det har vært farge der^^.
Murringer har jeg også!

Nå burde denne forbanna mistinga stoppe egentlig. Alle forum har en viss prosent, og jeg syns vi er godt over den prosenten nå! Vil beholde alle fantastiske flickor!

er ikke noe gøy å gå å være redd hele tiden.. tror jeg skal prøve å få en time til ul selv så jeg kan slappe av litt hvis alt er som det skal.[&:]
er en trøst å høre at det er fler som har mens murringer[;)] Har hatt det svært sjeldent noen dager nå men i dag har det vært mye... håper det bare er livmoren som vokser[;)]

ORIGINAL: lillefrø_

murriger skal det være [:D] festene i livmoren som tøyer seg (tror jeg det var [:D]) 

Godt å høre[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp