Sjarmtroll
Glad i forumet
Det har seg slik at mannen står uten jobb, jeg har en deltidsjobb (er i permisjon til september) med ca 30 timer fast jobb i måneden, men ender stortsett på mer. Vi har et barn på snart 5 mnd. Mannen har gått på dagpenger i snart to år og nå begynner det å nærme seg realitet at vi må flytte fra hjembyen min, noe som ikke er ønsket av meg da jeg har all familie her og jeg ikke har lett for å bli kjent med folk (har egentlig bare familien som jeg sosialiserer meg med). Jeg har fått angst for at det er mulig vi må flytte nå, såpass ille at jeg ikke klarer å puste bare jeg tenker på det. Har vært hos psykolog tidligere (flere ganger) på grunn av angsten jeg har, men den blir likevel ikke bedre.
Andre ting er å flytte fra min fantastiske lege, det jeg kjenner til her i byen, at barnet mitt ikke skal kunne treffe besteforeldrene (mora mi ville for eksempel aldri reist dit vi eventuelt skulle flytte), den familien jeg har, det å ikke ha noen på stedet vi flytter til...
Noen som har noen oppløftende ord til meg?
Andre ting er å flytte fra min fantastiske lege, det jeg kjenner til her i byen, at barnet mitt ikke skal kunne treffe besteforeldrene (mora mi ville for eksempel aldri reist dit vi eventuelt skulle flytte), den familien jeg har, det å ikke ha noen på stedet vi flytter til...
Noen som har noen oppløftende ord til meg?