Angst etter fødsel

KalliopeL

Andre møte med forumet
Hei. Er det flere som sliter med ekstrem angst etter fødsel?! Baby er nå 5 mnd, og jeg har vært inn og ut av psykiatrisk sykehus siden fødsel. Jeg ser rett og slett ingen ende på det. Har flere gjennomgått dette, og kommet ut av det? Vil gjerne høre andres historier.

Dytter denne opp ofr deg i håp om at noen har noen erfaringer å dele med deg :) Sender deg ellers mange gode klemmer og håper hverdagen din blir bedre ganske snart :)

Har ikke erfaring med angst etter fødsel.. Men håper noen kan svare deg med litt erfaring
Sender over en klem ❤

Hvordan var fødselen? Var det en skremmende opplevelse for deg?
Høres ikke godt ut.. får du noe medisiner som kan dempe angsten? Er det fødselsdepresjon du har?
Sender deg en varm klem

Har ingen erfaring, men håper du får mange gode råd:happy:

Hei. Fødselen var helt fin. Sov faktisk helt til jeg skulle presse, men etter fødselen mistet jeg mye blod, og måtte ha blodoverføring. Jeg har aldri slitt med angst før.

Hvis du har hatt veldig lite søvn og er sliten kan kroppen reagere med angst.. det er et tegn på at kroppen må roe seg ned.

Hva sa de på psykiatrisk sykehus? Fant de ut av hvorfor du ble så syk?

Hatt angst i svangerskapet og etter fødsel, men ikke i så stor grad at jeg søkte hjelp for det. Har begynt å avta nå (baby snart 5 mnd).
Har dog ingen erfaring med sterk angst..

Back
Topp