Angst, depresjon og bulimi.....

Niceday

Forumet er livet
Noen som har vært i denne situasjonen?
 
vet ikke helt om jeg har mer og tømme ut lengre....føler meg bare tom[:(]
er så redd for hva legen min kommer til å si i morgen - har ingen lyst å bli satt på antidepresiva[&:] psykologen sa ikke så mye etter han kom med svarene på testene mine sist gang...
 
Ja, vært der ja, er igrunn feil å sei eg er heilt ferdig m det og, skjer ikkje over natta.. [&:]
 
jeg har hatt bulimi, men ble frisk for noen år siden..men helt frisk vil jeg aldrig bli da mine spiseforstyrrelser alltid vil komme i perioder, men klarer å takle de nå med hjelp fra mannen min[;)]
 
sliter litt med angst nå, jobbet mye med meg selv og blir bedre, håper den tar helt slutt en dag...
 
jeg sliter med angst, rettere sakt panikk angst.. er noe jeg sliter med dagligt for tiden, har hatt det i over 7 år så begynner å bli ganske tappte for energi.. går på antideprisive, men for noen mnd tilbake så skulle jeg bytte dem til noen andre for jeg følte ikke at de hadde noen virkning..det gnistra i hjernen som elektrisk støt og følte at jeg datt vekk noen ganger, men dette skulle jeg aldri gjort for det tulla opp hele systemet mitt og har gjort nå at jeg har angst annfall minst 1 gang dagligt! Det har gjort til at jeg nå må begynne hos psykologen igjenn.. og ikke nok med det men sia jeg er 24 år og ikke under 24 år så må jeg vente noen mnd på time [:(] hadde jeg vert under 24 år så hadde jeg fått time innen 1 uke.. synst det er så hardt og har gitt beskjed til dem at nå trenger jeg virkeligt dette! Føler meg dødsyk hver eneste dag og det merkes så sinnsygt på hele meg at jeg ikke har det så bra.. men jeg vet innderst inne at det bare er angst men alikevell.. det er ikke bare bare når det står på det verste.. og det som er så typiskt med oss som sliter med ansgt.er at vi er veldig annspente i musklene oppe i brystet, som gjør at vi ikke puster med magen men med brystet, og det er ikke så veldigt behageligt å puste så langt oppe, så man vet aldri om det er pga stramme muskler at man går med bryst smerter eller om det virkeligt er noe som er gale..

huff nei dette ble langt gitt.. men slik er det alltså å ha angst.. ikke til å tulle med!!
 
Back
Topp