Angst!!!! *blodig slim*

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Er helt på tuppa akkurat nå... satt på do også kom det litt slim med friskt blod... har hatt 2 SA på rad nå.... orker virkelig ikke en til..... :(

Er i uke 7 nå.......... så jo hjertet slo på UL mandagen jo... åååh får ikke ro i sjela....

Noen med lignende opplevelser som ikke var SA??

Det trenger ikke å være noe galt :-) jeg småblødde mellom uke 6-9 med jenta mi og hun er 5 år nå :-)
Skjønner det er vanskelig, men prøv å slapp av. Kanskje blir det ikke noe mer enn dette, hvis ikke kan du jo ringe legen.

Alltid kjempe skummelt med blødninger, og vet hvordan du føler, jeg har også hatt 2 SA på rad, så har ingen god erfaring med blødninger selv, men jeg har hørt veldig mange solskinnshistorier, så det kan gå veldig bra:-)

Jeg vet ihvertfall når jeg har hatt SA så har jeg fått helt uutholdelige smerter rett før blødningen, og jeg har blødd masse og hatt krampetak i noen timer, og den ene gangen begynte det med masse brun utflod og intense smerter og jeg svettet og følte meg kjempesyk.

Før jeg hadde den siste SAen så fikk jeg en blødning sånn som du beskriver og ble kjemperedd, men det var bare en rift og var ingenting galt, og gyn mente at selv om jeg mistet noen uker etterpå så var det helt urelatert så har opplevd både uskyldig og truende blødning og blødningene var HELT forskjellige,
så høres ut som at dette skal gå helt fint :-) :-)

Krysser fingrene for deg :-) ♡♡

Hvordan går det med deg?

Back
Topp