Angst ang magen.

Linnsi86

Glad i forumet
Hei. Jeg har sånn angst for klær om dagen. Klarer ikke finne ut om jeg vil vise magen med litt stram T-skjorte eller vise bitte litt med løs genser.
Skal på klubb no,pyntet med og kry over magen,og PANG så kommer angsten.. Er så kjedelig å ikke tørre strutte med magen og være kry.
Jeg føler det er for tidlig med stor mage ,skal man vise den? Ja..masse tulle tanker,svetter og hjerte slår.
Absolutt ikke komfortabelt:-(
Hva med dere? Noen andre som er usikker ? ImageUploadedByBV Forum1461082185.485745.jpg

Vær stolt over magen din, og vis den gjerne frem:) jeg synes gravidemager er sååå fint, men foretrekker selv løse gensere. Så skjønner hva du mener:(

Hei. Jeg har sånn angst for klær om dagen. Klarer ikke finne ut om jeg vil vise magen med litt stram T-skjorte eller vise bitte litt med løs genser.
Skal på klubb no,pyntet med og kry over magen,og PANG så kommer angsten.. Er så kjedelig å ikke tørre strutte med magen og være kry.
Jeg føler det er for tidlig med stor mage ,skal man vise den? Ja..masse tulle tanker,svetter og hjerte slår.
Hva med dere? Noen andre som er usikker ? Vis vedlegget 172776

Så godt å høre at det er flere som sitter med disse følelsene. Det er jo helt tullete i grunn. Jeg har fra dag 1 sammenlignet min mage med andres og hvor langt de er på vei osv. Føler min er for stor, men kjære vene , det er jo en baby inni der som vokser :) er 5 1/2 mnd på vei, såklart skal magen vises :) synes det er kjempefint når andre strutter med magen, men tørr ikke helt selv.
Jeg for min del har slitt en del med kropp og vekt tidligere og tenker at der nok har en sammenheng.

Så fin du erxsmile9 vis magen din, ingenting å skjule. Men forstår godt følelsen. Fikk beskjed fra en mannlig kollega nylig om at jeg ikke måte skjule magen min for gravidmager er jo så fint

Jeg foretrekker å vise frem magen i stedet for å prøve å skjule den. Går mye i gravidbukse, stram singlet og åpen cardigan for tiden :) Føler jeg da set gravid ut, uten å vise heeeele magen. Prøver jeg p skjule den i for store klær ser jeg bare ut som om jeg har lagt på meg uten å være gravid :D

Vis magen! Endelig har du fått en flott kul! All grunn til å være stolt! Heia gravidmager! ❤️

Jeg foretrekker å vise frem magen i stedet for å prøve å skjule den. Går mye i gravidbukse, stram singlet og åpen cardigan for tiden :) Føler jeg da set gravid ut, uten å vise heeeele magen. Prøver jeg p skjule den i for store klær ser jeg bare ut som om jeg har lagt på meg uten å være gravid :D
Hehe...samme her! Føler meg mye større (og ikke gravid) i løse klær enn i stramme. Så her er det stramt :)

Hva med dere? Noen andre som er usikker ? Vis vedlegget 172776
Synes du var fin jeg! :) Vis magen og tenk på den lille du har inni i stedet for hva andre kanskje tenker :)

magen din er jo kjempefin :) men skjønner poenget.. Jeg føler meg mest vel i stramme klær for tiden, for i store klær føler jeg meg tjukk, mens i stramme føler jeg meg gravid :P

Back
Topp