angrer!

L86

Elsker forumet
skulle vært på ul i dag, men jeg avbestilte på mandag. forrige uke fikk jeg sett lille "bønna" på ul da jeg var innom ø-hjelps poliklinikken. men det var en uerfaren turnuslege, og alt jeg så var at hjertet slo (heldigvis) og den lille bønneformede spiren det hele var over på få sekunder, kunne tenke meg noen som undersøker litt nøyere siden jeg har vært syk nå og hatt litt småblødninger.. så da har jeg bestilt ny time på volvat til mandag! så, bare å smøre seg med tålmodighet! igjen.. hehe. 
mer nervøs med denne graviditeten, enn forrige gang.. flere som har det sånn?

Så heldig du er for å ha sett hjerte slå <3

Jeg går rundt å er ganske nervøs nesten hele tiden.
Jeg skal ikke på ul før den 30.januar. 
Jeg er nervøs for at det ikke står bra til med den lille, for at det kan være tvillinger igjen osv...
Skal til legen i morgen og fortelle om hvordan jeg har det... Jeg er jo kvalm og dårlig hele tiden så det har jeg no hørt er et godt tegn...

de sier jo at kvalm og dårlig er et godt tegn! krysser fingrene for deg :) sist synes jeg å huske jeg hadde ganske jevnt over med symptomer, men nå kommer og går de. Det gjør meg så nervevrak... hehe. 
spennende å se om det er tvillinger igjen da? er det mye av det i familien?

skjønner du angrer litt da ja, men heldigvis ikke sååå lenge til mandag :P  var på ultralyd (igjen) i går jeg, ringte i går å han sa, har du tid nå, kom, hehe.. plagene mine har kommet å gått, å de siste 2 ukene har jeg ikke hatt noen sv. plager, derfor bestilte jeg ny, men lille spire hadde dt bra ;) så hjerte å at den bevegde seg, så nå skal jeg slappe av frem  til ordiner ultralyd.. lykke til til mandag

L86 skrev:
de sier jo at kvalm og dårlig er et godt tegn! krysser fingrene for deg :) sist synes jeg å huske jeg hadde ganske jevnt over med symptomer, men nå kommer og går de. Det gjør meg så nervevrak... hehe. 
spennende å se om det er tvillinger igjen da? er det mye av det i familien?

Takk!
Det er litt tvillinger i familien. Jentene mine er enegga og det er ikke arvelig, så det er egentlig ikke så stor sjangs på at det er to, men er nervøs for det...

Forstår godt du er nervevrak, det er en spennende tid dette her :) Lykke til på mandag :)

Back
Topp