Angrer på huskjøp

¤Ida

Gift med forumet
Kjøpte vår første leilighet å flytta inn her 19 november...hadde gleda oss lenge til å få vårt eget.
Fant leiligheta som vi hadde sett etter å vant budrunden å trodde alt kom til å bli flott...

Men jeg trives virkelig ikke, føler meg ikke hjemme, har ikke lyst eller noe til å gjøre noe som helst her...
Vil bare "hjem" til vår forje leilighet...tenker hver kveld at det hadde vært deilig å gå å legge seg på soverommet vi hadde før, vil bare dra dit hele tiden[:(]
har rett å slett hjemlengsel, så frykteli masse også...begynte å gråte i går for jeg vil ikke være her...

er jo ikke bare bare å selge å flytte heller...får jo ikke leiligheta vi hadde før tilbake uansett...

føler meg ikke hjemme eller trygg i leiligheta, får ikke ro i meg...å kjenner nå at jeg er sliten på alle mulige måter...
vil føle meg hjemme og trygg igjenn...men har ingen plasser hvor dette er lengre[:(]

har vell egentli ikke noe reel grunn til å ikke føle meg trygg her, men gjør ikke det...føler meg anspent hele tiden!!!

Hva i all verden skal jeg gjøre?? vi må nok bo her noen år før vi kan selge igjenn pga lover/regler og skattegreier (????)

Vi skal jo pusse opp og innrede en hel etg for å få egenkapital til et skikkelig hus...så vi kan selge for mer en vi kjøpte for...

Da hadde jeg rett å slett prøvd å solgt å kjøpt noe annet.. Hadde aldri greid å ikke skulle føle meg hjemme i mitt eget hjem..

Må bo i 12 mnd for å slippe sktt ved salg.

ikke for og bli helt out there,men kanskje du skulle prøvd og "rense" leiligheten? altså ta litt salvie i en skål og gå rundt i leiligheten mens du blåser på salvien....bare ett forslag siden du sa du er anspent hele tiden kanskje det er noe der vettu

Jeg tror at slike følelser ofte har mer med ting inni deg selv å gjøre enn leiligheten.
Jeg hadde det slik før, men da hadde jeg det også litt vondt psykisk. Nå skjønner jeg jo at det ikke hadde noe med leiligheta å gjøre.
Kanskje snakke med noen om det? En psykolog eller noe?
Er jo desverre ikke barebare å selge igjen, og nå skal dere jo ha baby snart og alt!
Lykke til da

ORIGINAL: happy.com

ikke for og bli helt out there,men kanskje du skulle prøvd og "rense" leiligheten? altså ta litt salvie i en skål og gå rundt i leiligheten mens du blåser på salvien....bare ett forslag siden du sa du er anspent hele tiden kanskje det er noe der vettu

tror ikke det er noe spøkelser eller noe slikt her...
føler ingenting slikt å er et nytt hus, fra 97...

ORIGINAL: Rimpro

ORIGINAL: hissigproppen

mener å huske at det gjelder kun ved et evt overskudd.. alså om man selger for mer enn man kjøpte for..
men ekke sikker..

riktig. og selger man med tap så får man trukket det fra på skatten... [:)]

Uff..
Føler på en måte litt med deg.
Men pga vi har solgt og vi har måtte bodd her en stund..
Hele kroppen min har klikka pga dette ikke er min hjem. Føler ikke jeg kan leve her lenger.
Men nå skal jo vi flytte så det blir jo litt anderledes.

Må kansje bare prøve å gjøre det til ditt hjem, gjøre det til noe som er DEG.
Er jo ikke noe godt å ha det sånn i evigheter heller [8|]

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: Rimpro

ORIGINAL: hissigproppen

mener å huske at det gjelder kun ved et evt overskudd.. alså om man selger for mer enn man kjøpte for..
men ekke sikker..

riktig. og selger man med tap så får man trukket det fra på skatten... [:)]

Jepp. (vi får fratrekk for tap og fratrekk for meglerutgifter)

Back
Topp