Angrer på graviditet

Bkno7894060

Andre møte med forumet
Er det vanlig og angre på graviditet? Føler meg grusom, men sannheten er at jeg angrer på at jeg og samboer ble gravide og håper at jeg spontanaboterer eller mister fosteret på naturlig måte. Er i uke 10 nå og har null tilknytning til fosteret. Jeg og samboer er voksne (25 og 27) med hus, faste jobber og hunder, så er ikke derfor jeg angrer mtp om vi har livet på stell. Bare følelsen av at jeg ikke ønsker å gå gravid og ikke ønsker å få barn ligger hele tiden å murrer. Jeg ønsker en familie når jeg blir eldre, men tanken på barn nå gjør meg dårlig. Er dette en vanlig følelse og kan det gå over? Opplever at alle er så glade, mens jeg vil helst ikke snakke om det og late som om jeg ikke er gravid.
 
Det er vanlig, bare veldig lite snakket om..
har aldri fått gledesfølelse ved positiv test ig hvertfall ikke grått gledestårer ved positiv test. 26+3 nå og kan enda lure på hvorfor vi allverden har gjort dette - og jeg er 33 og kjæresten 30.

Anbefaler å snakke med jordmor, det er ikke første gang hun eller han hører det :Heartred
 
Om du virkelig ikke ønsket dette, så er det ikke for sent å ombestemme seg. Ingen skam i å trenge noen flere år på å leve livet og modne før man evt bringer barn inntil verden. Ønsker deg alt godt ❤️
 
Back
Topp