Angrer meg!!

Tiemi

Flørter med forumet
Malte en vegg på barnerommet lyse rosa i stad, og jeg angrer meg!!! Brukte fargen lille prinsesse fra jotun og syntes den blir for babyrosa... Vil heller ha den mer gammelrosa og lys! Noen som vet om en fin farge? Syntes det ble vanskelig å finne en ny og blir for dumt å male veggen hvit igjen :p

Det ER jo fint med babyrosa til en baby da, så kan du jo heller male over når hun blir 2 år ca? hihi =) 

Men ellers er jeg svak for hvite vegger med farget pynt selv! =) hehe

Jotun har online chat. Kanskje du kan spørre de om tips? :-)

Live2Learn skrev:
Det ER jo fint med babyrosa til en baby da, så kan du jo heller male over når hun blir 2 år ca? hihi =) 

Ja, det er det men denne ble nesten litt blå! Absolutt ikke som forventet :/ liker egentlig hvite vegger selv, men tenkte jeg skulle prøve noe nytt! Men kanskje det blir bedre med møbler, får se:)

Lizz83 skrev:
Jotun har online chat. Kanskje du kan spørre de om tips? :-)

det visste jeg ikke!! Tusen takk :D

Tiemi skrev:

Live2Learn skrev:

Ja, det er det men denne ble nesten litt blå! Absolutt ikke som forventet :/ liker egentlig hvite vegger selv, men tenkte jeg skulle prøve noe nytt! Men kanskje det blir bedre med møbler, får se:)

Blå!?! hehe, nei da skjønner jeg godt at du vil ha den bort!! hihi.. Men sånn chat var jo kjempe lurt! =)

Ja, vanskelig og forklare! Trodde først det var øynene mine som tullet, men så kom kjæresten hjem og sa det var blåskjær før jeg rakk og si noe! :p Chatten var lur, men de hjalp desverre ikke tilmed fargevalg :/ Så googlet litt og fant en fin farge, reiste på malebutikken og har malt et nytt strøk :D ble mye bedre! Ganske lik, men uten blåskjær ;)

Jeg malte med den rosa fargen som var hakket sterkere. 
Så hadde en KNALL rosa vegg og resten hvitt. Også hvite søte bilder på den rosa veggen. Var så nydelig.. 
Babyrosa blir du veldig fort lei, barn trenger jo litt knæsje farger ;) Mal bare over med evt den fargen du vil du ^^

ing_ping skrev:
Jeg malte med den rosa fargen som var hakket sterkere. 
Så hadde en KNALL rosa vegg og resten hvitt. Også hvite søte bilder på den rosa veggen. Var så nydelig.. 
Babyrosa blir du veldig fort lei, barn trenger jo litt knæsje farger ;) Mal bare over med evt den fargen du vil du ^^

den fargen er nydelig! :) kan nok hende det blir den etterhvert:)

Da kan jeg anbefale fargen DUFT. Har malt hele rommet til datteren min i den fargen. Gammelrosa, veldig fin :-)

Back
Topp