Angrepille + positiv gTest + blødning = ?

Nysgjerrig skeptiker

Forelsket i forumet
Er det noen som har begynt å blø etter positiv test, og allikevel beholdt? Har ganske svake tester, men klamrer meg til et øøøørlite håp om at det kanskje finnes noen solskinnshistorier her?

Vedlegg

• 38CACF96-B605-43C1-9C86-35890C805F8F.jpeg
    38CACF96-B605-43C1-9C86-35890C805F8F.jpeg
    277,4 KB · Visninger: 67
Jeg har! Blødde masse i 1 trim. Med nr 3, og har blødd litt nå også. Sett hjerteblink på ul :)

Men du har jo tatt angrepille, og den utsetter jo bare eggløsning. Har eggløsningen funnet sted før du tar pilla har den ingen funksjon;)

Jeg har! Blødde masse i 1 trim. Med nr 3, og har blødd litt nå også. Sett hjerteblink på ul :)

Men du har jo tatt angrepille, og den utsetter jo bare eggløsning. Har eggløsningen funnet sted før du tar pilla har den ingen funksjon;)
Nå er testene nesten helt blanke. Jeg ser strek pga jeg vet det har vært, så jeg har konkludert i at dette var en kjemisk graviditet, evt tidlig sa, litt usikker på forskjell på begrepene. På vei til lege nå, som jeg booket på fredagen da enda testene ga utslag. Får høre hva hun sier.

Det var ikke utslag på urinprøve men tok allikevel hcg via blod så ringer hun til onsdag. Antagelig hadde dette nok ikke blitt oppdaget om jeg ikke var tidlig ute med testing, sa hun. Jeg testet dagen jeg forventet mensen.

Så da får jeg bare anta at syklus er normal, og ta en samtale med forloveden om prevensjon vs prøving.

Back
Topp