Angrepille og forsinket mens?

*FrøkenS*

Flørter med forumet
Er det normalt at man hopper over en mens, eller at den kommer veldig forsinket etter man har brukt angrepille?

Jeg tok en angrepille 12 timer etter vi hadde vært uforsiktige en gang, og nå er mensen 4 uker forsinket... jeg har alltid hatt stabile sykluser på ca 30 dager, og begynner å bli litt bekymret. tok en test 2 uker etter jeg skulle hatt den, og den var negativ.

En bivirkning er jo uregelmessig blødning, så kan jo være det.
Men kan og være at pillen ikke har virket på deg, så hadde nok kansje vært lurt og tatt en test til..

ja, men hvis den ikke virket burde vel testen jeg tok når den var 2 uker forsinket vært positiv? og det er vel liten sannsynlighet for at angrepillen ikke virker?!?

Men så er det vel sånn at angrepilla kun utsetter eggløsninga, men hvis du hadde eggløsning den dagen du hadde sex så er jo sannsynligten stor for at du blir gravid..

Legger til at jeg også ble gravid selvom jeg tok angrepille, og var kun digitaltesten som viste positiv akkurat 2 uker etter, ikke de med strekene..

ORIGINAL: *SiljeVanilje*

ja, men hvis den ikke virket burde vel testen jeg tok når den var 2 uker forsinket vært positiv? og det er vel liten sannsynlighet for at angrepillen ikke virker?!?

Sannsynligheten skal vel være liten, men den er der. Har selv blitt gravid etter angrepille jeg.
Og jo, igrunn burde testen vist positiv etter 2 uker om det skulle være tilfelle, men derigjenn har jeg hørt historier om at tester ikke har vist positiv før flere uker etterpå.
Så anker du mye, ja da hadde jeg testet jeg..

Back
Topp