Anglesound - vondt...

Cakegirl88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Anglesound er ikke bra for meg. På fredag fant jeg hjertelyden for første gang.. Helt fantastiskt! Er heeelt sikker på at det var det da jeg googlet lyden å det var helt likt.
Men idag fant jeg kun meg selv, meg selv å meg selv hele tiden. Tror jeg pressa den dingsen så langt hardt nedi magen. Ble så (unødvendig) irritert på at jeg ikke fant noe. Skulle vise mannen!
Å nå 20 min etterpå har jeg vondt nederst i magen. Kansje jeg har ødelagt noe??
Eller bare øm?

Odff må nok legge den bort. Er 11+2 id

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg regner med at du har fått ufarlig vondt. Men dette med doppler så tidlig er skummelt! Den skremmer jo nesten mer enn den beroliger. Så legg den vekk, og la den ligge noen uker til:-)

Jeg regner med at du har fått ufarlig vondt. Men dette med doppler så tidlig er skummelt! Den skremmer jo nesten mer enn den beroliger. Så legg den vekk, og la den ligge noen uker til:-)
Tror jeg skal det, skal på tidlig ul neste mandag så får holde meg til det :-)
Takk for svar!

Tror jeg skal det, skal på tidlig ul neste mandag så får holde meg til det :-)
Takk for svar!

Gjør det :-) merker forresten selv at det skal lite til før jeg blir øm/får vondt i magen for tiden. Det lille dunket i skapdøra gjør plutselig kjempe vondt.

Det er nok ikke noe farlig. Blir lett øm nedi der. Husker sist svangerskap når jeg var på oul i uke 18, da fikk jeg trykket ultralydapparatet kjempehardt nederst i magen, for det var så vanskelig å se hjernen godt nok, hun strevde skikkelig med å se, så hun trykket og trykket. Det var grisevondt, og jeg hadde vondt i magen i laaang tid etterpå. Ikke noe farlig, men veldig ubehagelig. Vi tåler en god trøkk tenker jeg ;)

Back
Topp