angen av desember barna som har sluttet med bleie?

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Vi lar henne gå uten bleie nå og da,når vi er hjemme. Men hun glemmer seg ofte ut og det går i buksa.
Ikkje har vi sol og fint vær heller så vi kan være ute og det ikkje gjer så mye om det går gale.

Så hvordan står det til med deres barn? Har dem sluttet?

Lillemann sluttet for snart 6 uker siden tror jeg. Hans eget initiativ, plutselig en kveld ville han sove uten bleie. Han har klart noen uhell, stort sett når han er veldig opptatt i lek. Eller når han er sint på meg. Da trass-tisser han :D

Jeg følger ham på do annenhver time om han ikke går selv. På morgenen står han opp selv og går på do alene to ganger; bæsjer og tisser. :) Han foretrekker dobesøk uten mamma :D

På natta er han helt tørr. Eller, for noen dager siden nøs han mens han satt i senga, da kom det en skvett :P

Det hørtes da deligt ut :) Virker ikkje som tutta her er noe klar for bleie slutt ennda..

Vesla her har heller ikke slutta... Har tissa på do noen ganger, men nå vil a ikke det heller, så vil ikke tvinge a heller... Det kommer nok    I går var vi nede ved mjøsa og badet, og da gikk a naken, syntes nok  det var godt uten bleie

Vi sluttet med bleie for vell en måned siden, hennes eget intiativ, bruker fremdeles bleie om natten og virker ikke som hun er heilt klar for å slutte med det helt enda. Vil ikke ha mamma med på do når hun skal bæsje eller tisse, da blir jeg forklart at jeg må gå ut og lukke døren.. :)

lisja har sluttet med bleie, har vært uten bleie siden i vår på dagtid og nå er hun uten bleie både på dag og natt :)

men seff, noen små uhell er det enno da.

ikke sluttet med bleie.. vil ikke gå på do heller...

Sluttet med bleie i slutten av juni. Både dag og natt.. =) Snodig å ikke være bleieskiftarbeider lenger.. etter 4 år.. hm.. ;)

Begynte å trene han uten bleie i midten av juli. Første tiden var det et uhell nesten hver dag, og han gjemte seg hver gang han måtte bæsje emoticon ...men så plutselig så skjønte han vitsen med å gå på do også for å bæsje og etter det sluttet han å tisse å tisse i buksene også. Noen få uhell bare siden dess.

Han sover uten bleie om natten, men det ble mye skifting av sengekær i starten. Nå tar vi alltid opp han å setter han på do før vi legger oss, og det fungerer veldig fint!

I stort har det med å slutte med bleie vært en avgjørelse som jeg og samboen tok for han. Han visste hva han skulle gjøre på do, men litt for "lat" for å ville slutte med bleien selv. Nå spør han aldri etter bleien lenger og sitter gjerne på doen.

her går småen med bleie enda....

men veldig flink og si på dagtid at han må tisse do så da er d bare og komme oss på do og ta tisse han

synnes han er flinke

Bruker bleie enda ja, men hun er i full gang med å gå på do osv, både her hjemme å i bhg, men er nok ett stykke igjen til hun er tørr ja.

Back
Topp