Angelsounden funker!!

Ååååå så koselig! Hvor langt har du kommet? Hvor plasserte du den?

Så heldig du er :) Jeg fikk min angelsound i posten i dag, men klarte ikke å finne hjertelyden til nurket når jeg prøvde tidligere idag.. Hørte bare min egen :-/ Hvor langt er du på vei, hvor plasserte du angelsounden og hvor "hardt" presset du den mot magen/skambenet?

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Jeg er 9+4 og jeg måtte trykke og vri den litt oppover helt nede på høyre siden litt ovenfor skambenet. Når den lå helt flatt så hørte jeg litt og i det jeg vred den så kom det mye tydeligere fram <3 Man hører veldig stor forskjell på hjertelyden så man vet godt at man har funnet fram :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg er 9+4 og jeg måtte trykke og vri den litt oppover helt nede på høyre siden litt ovenfor skambenet. Når den lå helt flatt så hørte jeg litt og i det jeg vred den så kom det mye tydeligere fram <3 Man hører veldig stor forskjell på hjertelyden så man vet godt at man har funnet fram :)
Okeii :) Jeg er 9+5, men fant den som sagt ikke.. Jaja, får prøve igjen i morgen - eller kanskje senere i kveld hvis ikke jeg klarer å vente til i morgen :p Haha

Prøv å gå langt ned, press og vri litt på den :) men det har visst noe å si hvordan den ligger uten at jeg har helt peiling. Og sett lyden på full guffe og bruk mye gele ;) skal prøve å ikke bli helt hekta på den, men man må jo høre litt innimellom :)

Nå ble jeg nesten litt gira siden du har fått det til så tidlig! :) Brukte ikke så veldig mye gele før i dag, så kanskje jeg får bruke litt mer nå :p Får gi det et forsøk til da :D

Takk! :) Men fant kun min egen hjertelyd denne gangen også :-/ Hjertelyden jeg finner går hvertfall helt i takt med pulsen jeg måler på halsen min.. :(

Dukker sikkert opp snart :) jeg har hatt veldig tydelig og kraftig hjertelyd på de ul jeg har vært på. Jeg hadde noen blødninger så jeg har blitt fulgt opp nøye. Men knøttet har alltid vært stort og hjertet kraftig.... Det er jo vanlig at man ikke hører noe med doppleren før i uke 12, så spørs om jeg bare har vært heldig

Ja, jeg håper det :) Du er heldig som har fått både sett og høre lille nurket ditt :) Jeg skal på tidlig ul på mandag og håper virkelig at jeg også både får sett lille nurket og hørt et bankende hjerte! :D Gru-gleder meg!!

Bare å glede seg :) Alt blir mye mer virkelig når du ser og hører selv <3

Ja, det har jeg tro på :)

Så gøy! :) Fikk min i dag (helt fantastisk rask levering forresten!), men har planer om å vente til mandag med å prøve den. Spøørs om jeg greier å vente ;)

I det samboeren kom inn døra med pakken ble den åpna og tatt i bruk ;) men nå har jeg aldri vært flink til å vente... Og helt enig, kjempe kjapp levering

Så herlig! :D Må være fantastisk. Selv tror jeg at jeg må vente til etter neste UL, har så lett for å bli engstelig :p

Jeg fant fosterlyden!! :) Har følt meg litt engstelig i flere uker for at det ikke skulle være liv, siden jeg har hatt så lite syptomer. Nå føler jeg at jeg kan senke skuldrene og tro på at jeg faktisk har et levende foster inni meg! :)
Hørte lyden i går kveld og måtte sjekke i dag også :p Nå skal jeg legge angelsounden bort noen uker for å ikke bli helt avhengig av den :p

Så heldig du er! :) Det må være fantastisk å høre, og ikke minst veldig betryggende. Skulle ønske jeg også fant hjertelyden til den lille.. Da hadde jeg kanskje klart å slappe av litt mer - har en rar/dårlig følelse i kroppen nemlig :( Mistet så å si alt av symptomer for 2 uker siden, så er livredd for at det har gått gale denne gangen også! :(

Sikker på at det er babyen og ikke deres egen puls ? :)

Babyens hjerte går i "hundreogførti" - så det er ingen tvil når man først hører den, vårt hjerte har tyngre og sjeldnere slag ;)

Har ikke angelsound denne gangen, men hadde det med forrigeman, helt fantastiskt :-)

Back
Topp