Angelsound??

luana

Forelsket i forumet
Noen som kan fortelle meg hvordan sånn angelsound fungerer??[:)]

Har du kjøpt?
Du tar på hodetlf, smører gel på magen og legger Doppleren ned på magen der du antar barnet ligger og slår den på. Jeg er i uke 21+5 i dag og hører hjertet stort sett rundt/under navlen. Min skatt beveger seg mye,så lyden flytter seg fort [:)] Det er en kjempekoselig opplevelse.[:)]

Den hjerteforma knappen a??har den noen funksjon??[:)]

[:)]veldig stas å bruke angelsound...
tok litt tid før jeg fant babyen men...ikke gi opp du må prøve noen ganger..
jeg syns det er stas å høre på babyen en gang i blandt[:D]

Jeg har aldri fått min til å funke jeg, forstår ikke hvordan dere får d til[:'(] Hører ikke en dritt jeg, bare litt skurring [&:] har prøvt helt siden jeg var i uke 12, og frem til nå i uke 21..

ORIGINAL: luana

Nei, den er bare til pynt tror jeg.. Jeg har også angel sound og er veldig fornøyd med den.[:)]
Er 19+5uker idag og finner lyden rundt navelen. Lille gullet er også veldig aktiv, så lyden flytter seg. Hører også sparkene, blir en ekstra opplevelse når jeg hører og kjenner sparkene samtidig[:D]

ORIGINAL: Cezi

Nei, den er bare til pynt tror jeg.. Jeg har også angel sound og er veldig fornøyd med den.[:)]
Er 19+5uker idag og finner lyden rundt navelen. Lille gullet er også veldig aktiv, så lyden flytter seg. Hører også sparkene, blir en ekstra opplevelse når jeg hører og kjenner sparkene samtidig[:D]

Her liker ikke den lille at jeg hører etter hjertelyden.. [;)] Blir mye spark for å flytte doppler.. [;)] Superskjønt!! [:D]

ORIGINAL: gyrid

Jeg har aldri fått min til å funke jeg, forstår ikke hvordan dere får d til[:'(] Hører ikke en dritt jeg, bare litt skurring [&:] har prøvt helt siden jeg var i uke 12, og frem til nå i uke 21..

Det er bare å prøve mer, jeg ga opp litt i begynnelsen, men man må bare lete litt [;)] min lille ligger ganske langt ned, så var ikke bare bare å finne frem i starten [8D]

Bruk meir gele på så hører du bedre[:)]

Den "hjerteknappen" er bare til pynt ja. Forsøk å sette lyden ganske høyt, det måtte jeg i begynnelsen for å finne hjertelyden. Og mye gele som Cathrine76 skriver. [:)] 
Gyrid: kanskje du må bytte batterier? Min Angelsound virket ikke med de batteriene som fulgte med, men gikk fint da jeg brukte noen andre. [:)] Og trykk den godt ned i magen og beveg den rundt når du leter etter lyden.

Jeg hadde også problemer med å høre noe i starten, hørte bare svak susing. Da var det høretelefonpluggen som ikke var ordentlig festet, måtte vri den rundt litt til det ble skikkelig kontakt og da ble det plutselig høy og fin lyd [:)]

Åssen gel bruker dere på dette da??noen spesiell??[:)][:)]

Jeg bruker vanlig Natusan gel som jeg kjøpte på Meny...
Er nok bare å finne en gel...
hørte hjertelyden i går kveld,blir helt satt ut jeg...

oki[:D]det skal jeg prøve[:)]takk takk[:)] det glede jeg meg fælt til og 

Hva slags middel bruker du for å få kontakt mellom huden og maskinen med?
Har du sånn gel? Man kan sikkert bruke alovera gel eller noe sånt. Kanskje glidemiddel går an å bruke [8D]
Jeg fikk sånn gel med da jeg bestilte min og det fungerer fint. Den gelen skulle gjøre at jeg fikk optimal kontakt.

Åssen gel bruker dere på dette da??noen spesiell??[:)][:)]

Jeg har brukt helt vanlig aloe vera gele, funker flott [:D]

Eg brukar vanlig babyolje, det går finfint[:D]
Må ha lyden høgt på, og finne som regel babyen veldig langt nede, nesten nede ved skambeinet til tross for at eg e uke 21 +4. E ikkje den hjerteknappen viss du vil koble den til datamaskina og ta opp lyd da??? Det trudde eg[:)]

Jeg finner også hjertelyden nede ved skambeinet, men så er jeg en del overvektig så det er sikkert ikke så lett å høre hjertet gjennom fettet på magen [&o]

Da blir det shopping av både babyklær og to tonn med forskjellige oljer og gel i dag da[;)]jeg SKAL få greia til å fungere[:)]hehe[;)]

Lykke til Luana...Du kommer til å få en fiiin opplevelse når du finner lyden
Ikke svi av kredittkortet da...hehe

Back
Topp