Kjøpte meg en slik angelsound doppler i dag. Tror jeg klarte å sveipe innom hjertelyden, men var vanskelig å finne. Fant min egen! Sett mange videoer på YouTube. Noen som har erfaring med angelsound?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en angelsound fra sist, men fant aldri hjertelyden med den før jeg mistet uke 15. Men er noen som sier det ikke er bra å bruke den for mye da det kan varme opp fosteret og fostervannet...? Noen som vet noe om det?
Jeg er bare 10+2 så det er jo tidlig, men har tenkt å prøve et par ganger i uken å kanskje blir det slik vi forteller de to andre at de skal få lillesøster/bror. Hvis jeg får det til daHvor langt er du på vei? [emoji4] Tror ikke jeg prøvde å finne før jeg var rundt 15 uker på vei eller noe, pga at det ikke er så vanlig å finne så alt for tidlig. Men etter det fant jeg den vel stort sett hver gang jeg prøvde. Ser at de skriver på nettsiden at den kan brukes fra uke 14-16.
Takk!Sniker litt fra september [emoji87]
Jeg fant hjertelyden til baby i uke 8+6 med den billigste doppleren til angelsound [emoji173]️
Da etter litt leting og hadde sett mange youtubevideoer om teknikker for å finne [emoji87]
Morkaken lå over mormunnen og litt framme så var nok veldig heldig som klarte å finne den [emoji7]
Baby lå på venstre side her, men er forskjellig ettersom hvor egget har festet seg [emoji28]
Har tenkt å prøve maks to ganger i uken og ikke lenge om gangen.. Vet at da blir jeg stresset! Men siden jeg bare er 10 uker på vei tenker jeg fornuftig og sier til meg selv at den 3 cm lille babyen min har mange gode gjemmeplasser inni der så ikke rart jeg ikke finner!Jordmor sa til meg at de anbefaler ikke doppler fordi man ikke alltid finner hjertelyd. Det kan gi mer redsel enn man har godt av.
Men om man har sunn fornuft ved bruk av doppler, så skulle man bare bruke den.
Jeg tenker som så. Finner jeg ikke lyden, så ligger fosteret slik til at jeg ikke hører, eller det er dødt. Jeg får ikke gjort noe uansett. Må bare prøve senere.
Prøver heller å tenke at alt er i orden, og hvis ikke er det ingenting jeg kan gjøre med det eller kunne gjort annerledes. Funker best for meg å blokke ut den muligheten hvis ikke hadde jeg blitt gal tror jeg ;pTil teksten over:
Det med dødt foster er jo selvfølgelig verst tenkelig utfall. Men jordmor mente det var fornuftig å tenke sånn.
Prøver heller å tenke at alt er i orden, og hvis ikke er det ingenting jeg kan gjøre med det eller kunne gjort annerledes. Funker best for meg å blokke ut den muligheten hvis ikke hadde jeg blitt gal tror jeg ;p