Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville ikke anbefale de flate angelsound typene. Har en fra forrige svangerskap og de er ikke noe gode å finne lyd med. Er liksom lite muligheter til å snu den i forskjellige vinkler. Denne gangen vil jeg heller gå for en doppler som ligner mer på de som leger og jordmødre bruker. Koster mer men vil heller ha noe med bedre kvalitetNoen av dere damer som har erfaring med doppler/angelsound? For - imot?
Hvor kan jeg finne slike da? Har lest så masse forskjellig om disse angelsound apparatene, så da er det bedre å lese erfaring fra andre tenkte jegJeg ville ikke anbefale de flate angelsound typene. Har en fra forrige svangerskap og de er ikke noe gode å finne lyd med. Er liksom lite muligheter til å snu den i forskjellige vinkler. Denne gangen vil jeg heller gå for en doppler som ligner mer på de som leger og jordmødre bruker. Koster mer men vil heller ha noe med bedre kvalitet
Bare søk på doppler på Google så finner du masse.Hvor kan jeg finne slike da? Har lest så masse forskjellig om disse angelsound apparatene, så da er det bedre å lese erfaring fra andre tenkte jeg
Ja tenker litt på det jeg også. Skal jo på ultralyd neste uke, og da er jeg 6+4 ca. Og tenker at om jeg ikke finner hjertelyden med den får jeg helt sikkert panikk og tror noe er galt. Jeg er vel bare paranoid etter alle SA´ene.Lånte av en venninne sist gang og prøvde i uke 12. Fant hjertelyden selv. Hadde ultralydtime dagen etter så det var egentlig "litt kjedelig" at vi prøvde dagen før, for da ble ikke den første ultralyden såå spesiell på en måte. Kommer nok ikke til å bruke igjen. Når spark og bevegelse kommer så er det bekreftelse nok for meg.
Men selvfølgelig koselig å ha muligheten til å høre lille hjertet <3 Skjønner at folk vil prøve.