Angelsound

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Dere som har det, hvordan er dets ang støy osv? Min er plutselig helt rar (trur jeg). Det knitrer og virker som om den får en form for feedback i magen. Og hvis det er ett lite støvkorn på den så spraker det så fælt at jeg nesten blir døv. Betyr det at den ødelagt? I så fall veldig dumt siden den er 2.5 år gammel bare. Får bare hørt babyen røre seg men ikke finni hjertelyd pga alt "bråket" i doppleren.

Dere som har det, hvordan er dets ang støy osv? Min er plutselig helt rar (trur jeg). Det knitrer og virker som om den får en form for feedback i magen. Og hvis det er ett lite støvkorn på den så spraker det så fælt at jeg nesten blir døv. Betyr det at den ødelagt? I så fall veldig dumt siden den er 2.5 år gammel bare. Får bare hørt babyen røre seg men ikke finni hjertelyd pga alt "bråket" i doppleren.

Har du byttet til en annen gel en før? Min gel var slik at med den, bråket det noe enormt! Men med en annen gel fra apoteket, så var det vare litt bråk som vanlig når jeg flyttet dopleren rundt :)

Min skurrer ikke (bruker baby olje) men flytter jeg den litt fort over magen eller løfter den opp kan det komme en høy fæl lyd. Min er helt ny så akkurat den lyden er nok normal :p

Bruker baby olje og har gjort det hele tiden. Men lånte den bort i ett år når jeg hadde fått datteren min og nå bare skurrer det i den uansett hva jeg gjør.

Bruker baby olje og har gjort det hele tiden. Men lånte den bort i ett år når jeg hadde fått datteren min og nå bare skurrer det i den uansett hva jeg gjør.
Har du forsøkt andre hodetelefoner? Bare for å utelukke at det ikke er noe med de

Har du forsøkt andre hodetelefoner? Bare for å utelukke at det ikke er noe med de
Er på ferie så skal prøve det når jeg kommer hjem. Men de var ikke sånn for 2 år siden. Det er det som er rart. Men får prøve når jeg finner de andre jeg har hjemme som jeg også brukte for 2 år siden.

Back
Topp