Angelsound

Jeg har en, men har dessverre ikke fått brukt den ennå.. vet ikke om jeg kommer til å bruke den heller!

Prøvde den med førstemann. Har den liggende i et skap blant andre ting som ryddet bort. Ville ikke prøvd den før laangt ut i svangerskapet før hjertelyden er sterk og klar. Men det er skummelt hvis man ikke klarer å finne lyden , selv om den er der. Og det står på den at man ikke skal bruke den for mange ganger tror jeg. Holder i massevis å høre hos JM :)

Jeg har :) Brukte den av og til i sv.skap nr 2.. Prøvde den ikke før jm hadde funne den, sånn at jeg ikke skulle få panikk dersom jeg ikke fant den selv :)

Ja har en som jeg kjøpte sist gang og brukte den en del. Hørte hjertelyden til jenta mi første gang med den :) Tok det opp også, så har det på den gamle data'en min :)

Jeg kjøpte en Angelsounds som jeg prøvde i uke 10, fant hjertelyden etter litt leting første gangen. Lette nok litt for høyt opp og fant den til slutt rett overfor skambenet. Verdens fineste lyd <3 Angelsounds har vært en super greie å ta frem de gangene jeg har vært bekymret og trengte en bekreftelse på at det faktisk var et lite nurk der inne. Også er det superkos å lytte, sendte lydfil til de kommende besteforeldre som var stoooor suksess.
Anbefales på det sterkeste!

Hvor har dere kjøpt de? Og ca pris?

Prøvde sist svangerskap, men fikk aldri helt dreisen på den syntes jeg. :P

Back
Topp