Angelsound

Tinkerbelly^

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Nå har jeg bestilt Angelsound.. Noen som har erfaringer med disse?

Gleeeeder meg til den kommer :)

Ja har en slik etter Oliver :) Husker ikke når vi begynte å høre etter, men tror det var i uke 13-14 og da hørte vi den kjempe godt :) 

Kanskje dumt spørsmål... men hva er angelsound?

Jeg bestilte meg også en sånn nå:D

Med angelsound kan man høre hertelyden selv til barnet inni magen<3

*skriver for å se svar*

Ei venninne av meg kjøpte en slik en på teknikkmagasinet (eller noe sånnt... ) for ca 300 kr... Tror jeg skal høre med henne om jeg kan låne hennes ;)

Så gøy! Tror jeg må få meg en sånn en

Sålenge dere er klar over at babyen kan ligge slik at dere ikke tar han inn så er det jo bare kos med angelsound :) Mange på mitt forrige terminforum ble veldig stressa hvis det var en dag de ikke hørte hjertelyden - skjønner dem godt, derfor velger jeg å IKKE ha en sånn :P

Jeg har sånn.
Kjøpte da jeg gikk med gutten og begynte å bruke den i uke 12. Kjempe greit å ha når en er litt bekymra. Kommer nok til å drøye lengst mulig før jeg begynner å bruke den, siden jeg nok får litt hetta om jeg ikke finne hjertelyden om jeg prøver for tidlig.

Knerten* skrev:
Sålenge dere er klar over at babyen kan ligge slik at dere ikke tar han inn så er det jo bare kos med angelsound :) Mange på mitt forrige terminforum ble veldig stressa hvis det var en dag de ikke hørte hjertelyden - skjønner dem godt, derfor velger jeg å IKKE ha en sånn :P

Enig med deg! Jeg vil heller ikke ha en sånn :-)

jeg brukte det bevisst IKKE forrige gang, siden man kan bli ganske stressa om man ikke hører noe.. men for mange er det en trygghet, så det får være opp til hver enkelt. kommer ikke til å bruke det denne gangen heller.

Jeg vet godt at man ikke alltid finner hjertelyden, og har et ganske avslappet forhold til det. Tenker at det er gøy for storesøster også å få høre :)

Jeg betalte litt under 200kr inkl frakt på Ebay :)

Jeg har en babywatcher (en annen type). Veldig fornøyd med den altså :) Kommer til å bruke den denne gangen ogaå. Fant hjertelyden veldig tidlig sist. Men jeg blir ikke stressa om jeg ikke finner den, for jeg vet at det kommer ann på hvor babyen ligger :)

Back
Topp